Utószó

1K 82 14
                                    

1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1.) A Sebhelyek címe szerintem rendben van: a történet valóban sebhelyekről szól. Sérülések bukkannak fel, annyi különbséggel, hogy nem csak a bőrön, hanem a lélekben is.

2.) Az ötlet eredete igazán érdekes, egy álmomból jött. Wattpaden néztem egy lány profilját, aki megosztotta a következő idézetet az egyik történetéből: "Viseltem a sebeimet, szóval labdát kérsz az arcodba, vagy megmasszírozzalak?" Aznap reggel felébredve ezen álomból kialakítottam a Sebhelyek körvonalait. (Érdekesség: a páros Sunwoo és Jaehyun vagy Hyunjoon és Jaehyun volt, The Boyz álom lévén.)

3.) A Sebhelyek március hatodikán indult, és május tizenötödikén fejeztem be az írását, ám az utolsó részt tizenhatodikán töltöttem fel. Bármelyik napot vesszük a végének, a Sebhelyek három hónap alatt lett megalkotva digitális lapra vetés szempontjából.

4.) Az eredeti verzió három részes lett volna, csakhogy az első bowlingos jelenetet annyira el sikerült húznom, hogy négyrészesre bővült, aztán az utolsó részt is kétfelé szedtem, így pedig öt résszel és 5747 szóval zárult.

5.) A vázlat kidolgozása három vagy két napot vett igénybe, 2019. augusztus harmincegyedikét, szeptember másodikát és talán elsejét is. Ez alatt megfordult és bővült is a Balaton parton.

6.) Rachel teljes személye írás közbeni rögtönzés volt. Szükségesnek véltem még egy kis lökést, hogy Changbin jobban akarjon segíteni Felixnek.

7.) Szerettem volna egy poliamoria jelenetet, szálat valamelyik alkotásomba, és a Sebhelyek megfelelőnek tűnt. Szóval így került be a SeungJinIn, mint alakuló párkapcsolat.

8.) Elégedett vagyok. Megírtam úgy, ahogy szerettem volna, még hosszítanom is sikerült. Úgy érzem, az üzenete is megformálódott a soraiban.

9.) A terveim mostani állása szerint a Sebhelyek itt lezárul, és nem lesz folytatása. De ki tudja, mit hoz a jövő...

Köszönöm szépen, ha elolvastátok, csillagoztátok, megjegyzéseket hagytatok! Mindezzel hozzájárultatok, hogy a Sebhelyek elkészüljön, ezért pedig nagyon hálás vagyok. Remélem a következő történetnél is találkozunk! ♡°

 Remélem a következő történetnél is találkozunk! ♡°

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SEBHELYEK ♡ changlix ✓Where stories live. Discover now