Chapter 9

24 3 2
                                    

sab ne ek dusree ko mubarik bad di ... us k bad khana k dor chlaa ... 

" ab humey ijazat de yousaf bahi ... bohot deyr ho gai hai " bibi sahab ne kaha to yousaf sahab ka dil udaas ho gaya .. unoo ne kabhi nahi socha tha k woh apni ladlii beti ko is thraa ruksat kree gey   ....

" zanaib beta jao biya ko le ao " yousaf sahab ne kaha .
Oan or noor phele hi haweli k liye nikal gay the ..  New dolhan k welcome k liye kuch intazaam krne a k liyee ...

Biya upr se uthrati  hui  a rhi the ... ghonghat ki  wajha se usee bohot muskil ho rhi the ... azaan ne usee agee se utarne mein help ki. ... woh yousaf sahab k galee lg k bohot rooi phir zanaib se mili ... phopho or azaan se ...

" chleee  bachee " bibi sahab ne kaha . Azaan ne us k sir pr quraan rakha ...

" mujhe lgta hai k zanaib or azaan ko humare saath bejh de ap  .. biya bohot udaas hai ... usee thora tasli rhay gi " bibi sahab ne apna mashwara diya .

" han baba ..  bibi sahab thek keh rhi hai ... " zanaib ne kaha to yousaf sahab maan  gay ...

Bibi sahab ... zanaib or azaan ak car mein the ... sadaam or biya ek mein ... apni car sadaam kud drive kr rha tha ... biya piche bethi musalsal rooo rhi the ... abhi unhee 1 ganta or lgna tha .. mgr biya ka rona katam nahi ho rha tha .

" areee yr ap roo to asii rhi hai .. jese ap ki shadi kisi awaraa lafange admi se .. ya kisi 60 .. saal k admi se ho gai ho  " sadaam ne hastey hue kaha .woh sanjida insaan the .. Or is se asee joke ki hi tawaqa ki ja sakti the ..

Mgr biya ko koi asar nahi hua .. sadaam ne car jahtkee se roki  ..  azaan ki car un se thori agee the   .  .

" agr ap ne rona band nahi kiya na ... to mein car nahi  chlaao ga  ... phir ap ko sahi wajha bhe mil jay gi rone ki ... " sadaam ab tang a gaya tha .

" jis ki ap jese insaan se shadi ho jay na .. woh asaa hi royee gi na ' biya ne himat kr k bol hi diya .

" kya matlab  hai ap ka " sadaam ab pura us ki taraf mur gaya tha .

" kuch nahi .. ap pleasee car start kree " biya ne kaha .

" driver nahi hu mein ap ka ... joh order de rhi hai ... mujhe mere sawal ka jawaab milee ga  to car chlee gi " sadaam ne bhe zidi lehje mei  kaha .Or us ki taraf jhuka ..

" ap mujh se yeh hergiz tawaqa mt rakhiye ga .. k mein dusrii larkiyo ki thra ap k charm se mutasir ho k apne ap ko ap pr waar du gi ... " biya ne usee dhka dete hue kaha .

" haaaaa!  .. sardar sadaam ki biwi dusroo jesi ho bhe nahi sakti ..  " sadaam ne hastey hue kaha .

" ap ki wajha se meri zindagi barbaad ho gai hai ... Or ap intne sakoon mein hai Q " biya ne akir puch hi liya .

" Q k mujhe ab yeh yaqeen ho gaya hai k tum ab sirf meri ho " sadaam ne usee kaha .

" haaa bhul hai ap ki ... " biya ne kaha .

" hmmmm ! Wese phele to tumhari mere samney bolti band ho jati the ... ab asaa kya ho gaya hai han " sadaam ne mazee se pucha .

" phele ap ki asliyat nahi pta tha to dil mein izaat the .. ab asliyat pta chl gai hai " biya ne kaha .

" kya hai meri asliyat " sadaam ne pucha to tha k us ka phone ring kiya or woh agee ho k betha ..  azaan ki call a rhi the ...

" han hello azaan " sadaam ne kaha .

" ap ki car ruk gai ... koi problem hai kya " azaan ne pucha .

" han .. nahi .. bs woh shaid koi pather rastey mein praa tha ... tire ki hawa nikal gai the ..  tire change kr liya hai mein ne ... bs a rhay hai hum  " sadaam ne kaha or car start kr di .... saree rastey kahmoshi hi rhi ...

janoon dewangiWhere stories live. Discover now