Minyeon uzun bir düşünme sürecinden sonra arkadaşı Lucy ile bir karar aldılar. Aşık olduğu çocuğa bir türlü açılamayan Minyeon için Lucy "Mektup yaz" demiştir sadece ve 2 gün önce Minyeon için bolca kağıt ve mektup almıştı. Minyeon ise ablasını hiç sorgulamadan onaylamıştı ama ne yazacağını düşünmesi için de zamana ihtiyacı vardı.
O gün Unnie'si, sevgilisinin aramasıyla evden ayrıldığında saat 20.31'di. Minyeon normalde bu saatte okulu yüzünden uyurdu ama o gün gözünde bir gram uyku yoktu. Gece yarısı olduğunda bile uyuyamadı ve çok geçmeden masa başına oturdu. Eline bir kağıt birde kalemini alıp bekledi. Ne yazacağım diye düşünürken aklından ne gelirse onu kağıda dökme kararı aldı.
***
Sevgili Jeongguk
Neden sevgili yazdığımı bilmiyorum. Biraz fazla resmi oldu sanırım silemiyorum da pilot kalemle yazdım. Ne saçmalıyorum ben?
Her neyse
Bu gün seninle tanışmamızım 1. Yıl dönümü. 1 yıldır aynı okulda, aynı sınıfta, aynı listede yer alıyoruz. Bunu kutlamak isterdim. Yanına gelip "mutlu yıl dönümleri!" diyip aegyo yapmak isterdim ama bu mümkün değil. Yani ben ve seninle konuşmak yan yana bile gelemiyoruz. Cümleleri bırak okulda bile yanına yaklaşamıyorum arkadaş!! Şu Mingyu denen çocuk bir türlü yanından ayrılmıyor. Yok yani başka biri olsa sevgilin sanacak. Her neyse. Ben kıskanç biri değilim. İlk cümlelerim böyle olmamalıydı. Sana söylemek istediklerim başka bir şey.
Jeon Jeongguk..
Seni seviyorum..Seni, senden çok seven biri
***
Minyeon yazdıklarını okuduğunda neredeyse kendinden iğrenecekti, kağıdı alıp yırtacaktı ama yapmadı. Bunları kendine anı olarak saklamak istedi ve kağıdı katlayıp Unnie'sinin ona aldığı mektubun içine koydu. Unnie'sinin doğum gününden kalan doğum günü mumlarından kırmızı olanı buz dolabından aldı ve çakmakla odaya dönüp kahverengi mektubun üzerine dönktü. Mum biraz donduğunda ve el yakmayacak kadar soğuduğunda baş parmağını üzerine bastırdı ve parmak izini çıkarttı. Elini geri çektiğinde yaptığı şeye tekrar baktı. Gayet de güzel olmuştu ona göre. Mektubun arkasını çevirdi ve siyah kalemi eline alıp "31.05.2017" tarihini yazdı. Mektubu koyacağı bir kutu ararken çalışma masasının üzerinde duran kutuyu gördü. Almaya boyu kısa kaldığından sandalyeye bastı ve kutuyu alıp sandalyeden indi. Mektubu, mektupla aynı renk olan kutunun içine düzgünce bıraktığında kutuyla beraber yatağa ilerledi. Kutuyu yere bırakıp yavaşça yatağın altına itti. Artık uyuması gerekiyordu. Yarın Jungkook'u görecekti ve karşısında göz altları mor bir şekilde durmak istemiyordu -O 360 gün önceki gibi hâlâ onu ilk defa görüyormuş gibi hissediyordu- Işığı kapatıp koşarak yatağa atladı. Yorganına altına girerken evin içini anahtar sesi doldurdu. Unnie'si eve dönmüştü. Odanın önünden geçip odasına giren siyah uzun boylu bedene baktı. Sonra gözlerini kapattı uyumak için. 5 dakika sonra odasına giren ayak sesleri duyduğunda gözlerini araladı ve ona yaklaşan Unnie'sini gördü.
"Sadece uyku öpücüğü vermeye gelmiştim." dedi masumca Lucy. Minyeon ona karşılık gülümsedi. Bu uykudan önceki öpücük onlar için bir gelenek haline gelmişti ve bunu yapmadan ikisi de kendini suçlu hissediyordu.
"Yatağa yeni girdim Unnie." Lucy masanın üzerinde duran kağıtları gördüğünde gülümsedi.
"Mektup mu yazdın?" diye sordu merakla kâhküllü Unnie'si. Minyeon gülümseyerek başıyla onayladı. Lucy, yanına otururken Minyeon'un saçlarını okşadı ve konuştu.
"Mektubu nereye bıraktın?"
"Kutuya koydum."
"Kutu nerede?"
"Yatağımın altında."
Kâhküllü ona gözlüklerinin arkasından şaşkınca bakmakla yetindi ama gece gece sorgulamak için fazla uykusu vardı.
"Gönderecek misin?" diye merakla sordu Unnie. Minyeon ilk başta kararsız kalsa da kafasıyla onayladı.
"Yarın okul çıkışı vermeyi düşünüyorum." İçindeki ses "Vermeyeceksin! Sen korkaksın Minyeon! Lütfen Unnie'ne yalan söyleme!" gibi şeyler geveliyordu ama o dinlememeyi denedi. Kısa sure sonra Unnie'si yanından sıyrıldı.
"Benim çok uykum var Minnie. Taehyung'la yarın yine buluşucaz." diyip göz kırptı kapının pervazına yaslanırken. Minyeon ise p*ç smile'lını eksik etmedi.
"Unnie bu gün buluştunuz yetmiyor mu?" diye şakadan mızmızlandı.
"Bu gün üzerine kahve döktü ve tüm gecesini beni suçlayarak geçirdi. Birde hediyesini evde unutmuş, yani.. pek güzel bir gün değildi açıkçası." diye açıkladı Unnie diğer odadan. Taehyung oppa (abi)'nın Unnie'sine nasıl söylendiği gözlerinin önüne gelince güldü. Unnie'sinden de ses gelmeyince uyuduğunu anladı ve o da rüyasında Jungkook'u görebilmek için dua ederken uyuya kaldı..
•••
Bu kitabı benim için en değerli, en kıymetli ve benim tek Tavşanım Jeontophia07 'ye hediye ediyorum..
Benim en değerli Tavşanım'a..
♡♡