☾✩‧₊˚༄𝖗𝖚𝖑𝖊𝖘

748 20 0
                                    

❉ ╤╤╤╤ ✿ ╤╤╤╤ ❉

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


❉ ╤╤╤╤ ✿ ╤╤╤╤ ❉

𝟷. 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚜𝚙𝚊𝚖! 𝚊𝚜 𝚘𝚏 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚚𝚞𝚊𝚛𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚖𝚎𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚝𝚘 𝚍𝚘! 𝚒𝚏 𝚒 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚊 𝚍𝚊𝚢, 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚐 𝚖𝚎!

𝟸. 𝚋𝚎 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚙𝚝𝚒𝚟𝚎! 𝚒 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚋𝚊𝚜𝚒𝚌 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 "𝚐𝚘𝚘𝚍" "𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢" 𝚊𝚗𝚍 "𝚜𝚊𝚍" 𝚜𝚘 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚌𝚘𝚛𝚙𝚘𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚐𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚟𝚎𝚕 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎!

𝟹. 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚝 𝚋𝚊𝚕𝚊𝚗𝚌𝚎𝚍! 𝚒𝚏 𝚒 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚒𝚡 𝚕𝚒𝚗𝚎𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚌𝚒𝚙𝚛𝚘𝚌𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎! 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠!

𝟺. 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚝 𝚕𝚒𝚝𝚎𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎! 𝚗𝚘 𝚝𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚘𝚛 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚗𝚢𝚖𝚜, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊𝚗 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗. 𝚒 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍!

𝟻. 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚒𝚜 "𝚑𝚒𝚗𝚊𝚝𝚊 𝚋𝚘𝚔𝚎!" 𝚒𝚗𝚌𝚕𝚞𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚜𝚞𝚋𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚛 𝚝𝚊𝚐 𝚙𝚎𝚛𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚜𝚜!

𝟼. 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙𝚜 𝚊𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍, 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢! 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚢, 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚒𝚌𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚜𝚜!

𝟽. 𝚌𝚎𝚗𝚜𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚠𝚎𝚊𝚛𝚜! 𝚕𝚘𝚠 𝚕𝚎𝚟𝚎𝚕 𝚜𝚠𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚞𝚗𝚌𝚎𝚗𝚜𝚘𝚛𝚎𝚍!

𝟾. 𝚜𝚖𝚞𝚝 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚖𝚒𝚝𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚒𝚗𝚘𝚛𝚜 𝚘𝚛 𝚒𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜! 𝚊𝚐𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗 𝚙𝚖𝚜! 𝚗𝚘 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎!

𝟿. 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚞𝚍𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚎𝚕𝚜𝚎'𝚜 𝚙𝚛𝚒𝚟𝚊𝚝𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢! 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚜𝚞𝚕𝚝 𝚒𝚗 𝚊 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚢 𝚋𝚊𝚗 (𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎𝚒𝚗 𝚒 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚢)

𝟷𝟶. 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚖𝚊𝚡𝚒𝚖𝚞𝚖 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚠𝚘 𝚘𝚌 𝚏𝚘𝚛𝚖𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚖𝚒𝚝𝚝𝚎𝚍 𝚙𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗!

𝟷𝟷. 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚞𝚗! 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎!

❉ ╧╧╧╧ ✿ ╧╧╧╧ ❉

~🌸 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜 𝚞𝚙𝚍𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝟼/𝟷𝟾 🌸~

『 𝙝𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪 𝙧𝙤𝙡𝙚𝙥𝙡𝙖𝙮 』Where stories live. Discover now