Νικ: Κάθησε δίπλα μου είπε δείχνοντας το κενό που υπήρχε δίπλα του. Με πήρε αγκαλιά πράγμα που σημαίνει ότι τα πράγματα ήταν πολύ λάθος .
Νικ: Η μαμά μου ψιθύρισε και εγώ γύρισα να τον κοιτάξω.
Εγώ: Γιατί κλαις; Τι στο Διάολο έχει συμβει ρώτησα φωνάζοντας.
Νικ: Δεν θα την ξαναδούμε...
Εγώ: Τι εννοείς τον ρώτησα νιώθοντας κάτι μέσα μου να σπάει.
Νικ: Πώς αλλιώς να σου το πω γαμωτο. Ο μπαμπάς μου είπε να σου το πω όσο πιο... μαλακά γίνεται.
Τα μάτια και τον δυο μας είχαν βουρκωσει αλλά ποτέ δεν ήθελα να αφήσω τον πόνο να με νικήσει. Έπεσα κατευθείαν στην αγκαλιά του αδελφού μου. Ήταν το μοναδικό άτομο με το οποίο τώρα πια νιώθω ασφάλεια .Εγώ: Πότε θα έρθει ο μπαμπάς τον ρώτησα τρέμοντας, μόνο που αυτήν την φορά δεν έτρεμα από φόβο.
Νικ: Αύριο το απόγευμα. Η μαμά είναι νεκρή από μια αρρώστια ...
Εγώ: Τιιιιιιι ρώτησα γιατί δεν μας είχε πει τίποτα .
Νικ: Καρκίνος μου είπε και με έσφιξεπερισσότερο στην αγκαλιά του.
Εγώ: Πότε θα γίνει η κηδεία ρώτησα προσπαθώντας να κρύψω τα δάκρυα μου.
Νικ: Αύριο το πρωί. Αλλά εσύ θα πας σχολείο .
Εγώ: Μα ... είπα αλλά με διέκοψε
Νικ: Κάνε μου την χάρη να μην με νευριάσεις μου είπε και εγώ κατέβασα το κεφάλι μου λυπημένη. Πέρασε λίγη ώρα και πήγα πάνω για να διαβάσω. Έκανε πολύ ζέστη ή τουλάχιστον εγώ ζεσταινομουν. Αφού διάβασα ξα8λωσα στο κρεβάτι που και έκλεισα τα μάτια μου. Αμέσως πέρασαν από το μυαλό αρκετές στιγμές με την μαμά μου και πριν προλάβω να το καταλάβω έκλαιγα με λυγμούς. Προσπάθησα να ησυχάσω ώστε να με πάρει ο ύπνος. Τελικά μετά από πολύ ώρα Επιτέλους κοιμήθηκα.Next day~~~
Ο αδερφός μου με ξύπνησε και μου είπε να πάω σχολείο. Όταν μπήκα στο σχολείο άρχισα να ακούω σχόλια σχετικά με εμένα αλλά κείνη την στιγμή πραγματικά δεν με ένοιαζε τίποτα. Κάθησα σ ένα παγκάκι και άφησα το κεφάλι μου να πέσει προς τα πίσω. Σε χρειάζομαι είπα από μέσα μου και τα πρώτα δάκρυα έκαναν την εμφάνισή τους .Hey. Τι κάνετε;;; Εγώ ( I know you don't care but... ) έτσι κ έτσι. Έχετε χάσει ποτέ κάποιο άτομο που αγαπάτε από αρρώστια; Εγώ ναι. Αυτά για σήμερα ββ...
YOU ARE READING
I can't
Teen FictionΗ Ρίτα είναι ένα κορίτσι 16 ετών. Έχει έναν μεγαλύτερο αδερφό τον Νίκο και είναι το ακριβώς αντίθετο της κοινωνικότητας. Στο σχολείο δέχεται bulling, αλλά δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια. Ξαφνικά ένα αγόρι ο Παναγιώτης εμφανίζεται στην ζωή της. Αυτό...