c h a p t e r t w o

189 25 3
                                    

Druhý den nového roku probíhal jako každý normální nudný den.

Až na jednu věc se lišil, a to že zítra jdu zpátky do školy. Možná se budete divit ale celkem se těším.

Potkám tam nové lidi, a možná se i s někým spřátelím. Přece jenom nějaké přátelé by se mi i hodili.

Po obědě jsem jela s mamkou do nákupního centra koupit takové ty základní věci do školy.

Když jsme měli vše nakoupeno, vyšli jsme z nákupního centra.

V tom se ale moje mamka zastavila.

,,Am, něco jsem zapomněla koupit zůstaň tu hned se vrátím" Řekla mi a než jsem stihla jakkoliv zareagovat, zmizela mi z dohledu.

Mezitím, co jsem čekala na mamku jsem si sedla na lavičku, na proti nákupnímu centru.

Chvíli jsem tam jen tak seděla když v tom jsem cítila takovej zvláštní pocit, který jsem nedokázala popsat.

Dívala jsem se kolem sebe, když v tom mi zrak dopadl na celkem pěkného kluka.

Procházel kolem mě, a já si nemohla pomoct, ale nedokázala jsem z něho odvrátit zrak.

Nejvíc divné bylo ale to, že mi přišlo jako bych ho už znala. Přitom mi bylo ale záhadou kdo to vlastně je.

Z mého myšlení, mě přerušila mamka.

,,Dobrý, už jsem tu. Můžeme jít" Řekla mi s úsměvem na tváři.

Já jsem jen pokývala hlavou a podívala se na místo, kde jsem naposled spatřila toho neznámého kluka.

Když jsem se tam podívala tak tam už nikdo nebyl.

,, Samozřejmě" Ušklíbla jsem se, a následovala mámu do auta.

Celou cestu domů jsem přemýšlela nad tím klukem. Snažila jsem si vzpomenout odkud ho znám, nebo kde jsem ho mohla spatřit.

Jediné na co jsem se zmohla vzpomenout bylo nic. Vůbec nic.

Než jsem zkusila něco dál vymyslet, tak jsme už byli doma.

Mamce jsem pomohla odnést tašky s nákupem do kuchyně. Věci co jsme koupily do školy jsem dala ke mně do pokoje.

Zbytek dne nebyl nijak zajímavý.

Byla jsem zavřená v mém pokoji a sledovala různé filmy.

K večeru jsem si připravila školní tašku a rovnou oblečení na zítřek.

Pak jsem si šla udělat svojí večerní rutinu a následně jsem šla do své postele.

Když jsem tam jen tak ležela, myšlenky mi zase zabloudily k tomu klukovi.

,,Uvidím ho ještě někdy?" Zeptala jsem sama sebe.

Ani nechci vědět jak dlouho jsem nad ním přemýšlela než jsem se propadla do říše snů.
________________________________
Ahojky ♥︎
Už jsem si našla korektora, tak snad budou kapitoli s nejmenším počtem chyb ✌︎︎
Jinak děkuju moc za 100 přečtení, a za pěkné ohlasy ♥︎
Mám vás moc ráda ʕ•ᴥ•ʔ

I LOVE YOU FOR INFINITY [CZ] *POZASTAVENO*Kde žijí příběhy. Začni objevovat