Vzbudilo mě, hlasité pípání mého budíku.
,,Ještě pět minut"Zamumlala jsem do peřín ospale.
,,Am, vstávej ať nepříjdeš pozdě do školy" Zakřičela na mě moje máma z dolního patra.
,,hmm" Zabručela jsem, a zvedla se z mé vyhřáté postele. Moje nohy mě automaticky zavedli do koupelny, kde jsem vykonala svojí ranní rutinu.
Když jsem byla hotová, šla jsem ke skříni, odkud jsem následně vytáhla obyčejné černé džíny, bílé tričko s potiskem a šedou oversize mikinu.
,,Co by si chtěla k snídani ?" Zeptala se, moje mamka když jsem šla dolů, po schodech.
,,No... Asi si vezmu jogurt" Odpověděla jsem s malým úsměvem.
,,Fajn, jo a ke svačině jsem ti udělala bagetu, tak snad ti bude chutnat" Ukázala mi na bagetu, která byla zabalená v sáčku.
,,Děkuju, Mami" usmála jsem se a šla si pro jogurt.
o 5 minut později...
,,Tak já už půjdu, ať nepříjdu pozdě" Řekla jsem, když jsem vykazovala prázdný kelímek od jogurtu do koše.
,,Jojo, užij si to" Odpověděla mi, a zamávala mi když jsem byla na chodbě.
Nazula jsem si boty, a na záda si vzala svůj školní batoh.
,,Ahoj" Zakřičela jsem, a zabouchla jsem za sebou dveře.
Zamířila jsem směrem ke své střední škole, a přitom jsem si vytáhla svoje sluchátka a poslouchala celou cestu písničky.
U školy...
Když jsem naposled zabočila, objevila se přede mnou velká budova s názvem Marjory Stoneman Douglas High School.
Přišla jsem ke dveřím k té velké budovy, když v tom mě popadla nervozita.
Hlavně dýchej, pomyslela jsem.
Pomalu jsem otevřela dveře, a vkročila jsem dovnitř.
Procházela jsem chodbou ke své skříňce s číslem 29. Také jsem si všimla že někteří kluci a holky se na mě dívaly. Vsadím se, že jsem byla rudá až na zadku jak jsem se začervenala od rozpaků.
Když jsem konečně, došla k mé skříňce otevřela jsem ji a koukla se na rozvrh. Jako první hodinu jsem měla Matematiku v učebně 107.
Přišla jsem do učebny 107 a sedla jsem si na volné místo.
Zanedlouho se třída začala plnit lidma který si sedali do lavic. Ani jsem si nevšimla že si vedle mě někdo sednul.
,,Ahoj, jsem Lisa" Promluvila na mě bruneta s úsměvem.
,,Ahoj, já jsem Amanda" Odvětila jsem ji s úsměvem.
,,Ráda tě poznávám" Řekla mi ale než jsem jí stihla odpověděd, zazvonilo na hodinu a do třídy přišla učitelka.
Když zazvonilo na přestávku a učitelka ukončila hodinu, zabalila jsem si všechny svoje věci a vyšla z učebny.
Než jsem ale stihla odejít do jiné třídy, zastavila mě Lisa.
,,Amando! Počkej, prosím!"
,,Ano?" Zeptala jsem se jí.
,,No ehm, co máš jako další hodinu?" Zeptala se mě s váhavým úsměvem.
,,Ukáž mi rozvrh"
Podala mi ho a já se koukla, jaké má další hodiny.
,,Máme společné hodiny Dějepisu a Angličtiny, a také máme společný oběd" Dopověděla jsem a podívala se na ní s úsměvem.
,,Tak to se ještě uvidíme" Odpověděla a vzala si ode mě zpátky svůj rozvrh.
,,Vypadá to že ano" Zasmála jsem se.
,,Tak zatím" zamávala mi a vydala se na druhou stranu chodby.
Já jsem jí zamávala nazpátek a vydala se směrem kde byla moje další třída.
Oběd
Přišla jsem do školní jídelny a rovnou jsem si stoupla do fronty na jídlo.
Když jsem dostala tác s těstovinama a a nějakým džusem, porozhlédla jsem se po nějakým volném stolu.
,,Amando" slyšela jsem Lisu jak na mě mává ze stolu kde seděli další dívky.
Aspoň nebudu sedět sama, řekla jsem si pro sebe.
,,Ahojte všichni" Pozdravila jsem je, a sedla si vedle Lisi.
,,Ahoj" Řeklo mi všech čtyř holek na ráz.
,, Am, tohle je Luna a Charllote" Kývla na dvě brunety.
,,Já jsem Amanda" Řekla jsem jim s úsměvem.
Po obědu, jsem měla ještě tělocvik a po něm jsem šla už rovnou domů.
Doma
,,Jsem doma!" Zakřičela jsem na mamku a zula si boty.
,,Tak jak bylo ve škole?" Zeptala se mě.
,,Celkem fajn" Usmála jsem se, a šla do svého pokoje.
Vytáhla jsem si svůj sešit z dějepisu a začala jsem dělat svůj domácí úkol.
Když jsem byla hotová, uklidila jsem úkol do tašky a šla si připravit na druhý den.
Když jsem hledala svoje štetce na zítřejší výtvárnou hodinu našla jsem se až v posledním šuplíku úplně vzadu.
Vytáhla jsem je, ale v tom jsem si všimla něčeho zajímavějšího.
Úplně vzadu v šuplíku ležela knížka nebo sešit ?
Vytáhla jsem ji a podívala se na ní, vypadal to jako zápísník!
Měl krásně hnědou koženou vazbu a taky byl hodně tlustý.
,,Večeře!" Zakřičela na mě máma.
,,Už jdu!" Zakřičela jsem na zpátky.
Zápisník jsem položila na noční stoleček vedle postele a vydala jsem se po schodech směr kuchyně.
Ahojky všichni <3
Za prvé chci se hrozně moc omluvit že dlouho nevyšla kapitola ale neměla jsem nějak motivaci na to :/
Budu ráda za každý vote nebo komentář...zatím se mějte
Mám vás všechny moc ráda ʕ•ᴥ•ʔ
ČTEŠ
I LOVE YOU FOR INFINITY [CZ] *POZASTAVENO*
RomanceŽijeme ve světě, kde se naše paměť každý rok resetuje... Cítila to. Cítila to, jak jí stékají slzy po tvářích. Cítila to, že se blíží půlnoc. Kapky slz jí padaly do jejího deníku , kam si zapisovala její poslední vzpomínky. Vzpomínky na její kamará...