seoul_high_school
Dans kulübü başkanımız, japon asıllı Hirai Momo, dün gece evinde ölü bulundu. Verdiğimiz kayıp sayısı 2'ye çıkarken, yetkililer hala katili bulmak için çalışmalarını sürdürüyorlar.
Momo'nun ailesine ve arkadaşlarına başsağlığı diliyoruz. Nur içinde yat, Hirai Momo...❤227 👎196 💬118
yeji_hwang_: NE? MOMO, CHAEYOUNG'IN UST SINIFLARDAN KUZENI DEĞIL MI? NE OLUYOR?
hoseok_tir: Momo mu? Nasıl? MOMO NASIL ÖLDÜ?
jeongguk_jk: Momo mu? Onu tanıyorum sanırım¿ Lalisa'nın dans partneriydi, değil mi?
kang_seul.gi: HASSİKTİR! MOMO MU? YİNE Mİ? BU LÂNET OLASI ŞEY BIZDEN NE ISTIYOR?
ji.yong_kwon: Momo... O gitti mi?...
hee.chul_kim: MOMOYU ÖLDÜREN O PİSLİK ŞEREFSİZ OROSPU ÇOCUĞUNU BULACAĞIM VE MOMO'MUN ACISINI ONDAN ÇIKARTACAĞIM
yoon_suga: Umarım bu yine aynı hesaptan kaynaklanan bir şey değildir...
mina_mi.yoi: MOMOYU ÖLDÜREN KİŞİNİN KİM OLDUĞUNU BULMALIYIZ! SIRADAKI BIZ OLABILIRIZ!
baek.hyun_bh: Chaeyoung'ın yakını, yine. Ondan korkmaya başlıyorum
namjoon_kjn: Korkuyorum, cidden!
chae.rose: SENİ GEBERTECEĞİM OROSPU ÇOCUĞU!
+1 gün sonra +
seoul_high_school
(Edit: abi bunu yazarken exo tanımıyordum çok fazla, haliyle baek biasim değildi. Şimdiki aklım olsa öldürür müyüm bebişimi ühü)
Okulumuzun verdiği 3. Kayıp olan Byun Baekhyun, dün gece evinde ölü bulundu. Polisler intihar olduğunu söyleseler de ailesi inkar ediyor. Byun Baekhyun'un ailesine ve arkadaşlarına başsağlığı diliyoruz... Nur içinde uyu Baekyun...
❤213 👎112 💬391
chim.chim: OK HOLD THE FUCK UP WHAT THE HELL IS GOING ON RIGHT NOW
U_dont_have_2_know: Ah, ah. Arkamdan böyle konuşmamalıydın yakışıklı çocuk:) Neyse, artık gittin değil mi?:))
chae.rose: @ u_dont_have_2_know Biliyor musun? Seni öldüreceğim. Ve sonra da aynı bu şekilde güleceğim:) nasıl olsa kim olduğunu biliyorum, değil mi?:)
____________________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inner screams.
Fanfictionchae.rose içimdeki çığlıkları susturabileceklerini sanmıyorum. for my everything | @minalavinia_