Üniversiteden mezun olacak bir öğrencidense, aksiyon filminde oynuyor gibiydim, her şeyle, herkesle. Aklıma gelecek en ince detay bile, bu düşünceye itiyor beni.
Her nefes alışta başka bir olay canlanıyor, başka biri soluyordu, insanların hatıralarında. Tutamıyordun, unutamıyordun ama elinden kayıp gitmesine engel de olamıyordun gibi.
Tek yapabildiğin izlemekti, sessizce, ifadesizce veyahut kahkahalarla.
4 yıl.
Bunlardan tamamen uzak, tamamen yalnız, bir o kadar da soyut olarak ben, buradayım.
Yalnız, yıkılmış, yorulmuş.
Roseanne Park.
Hayır, Park Chaeyoung değil.
Roseanne Park.
Avusturalya'daki minik, şirin evimde, kahvemi yudumlarken, her şey gözümün önünden geçiyor şimdi.
Vay be, gençlik insana neler yaptırıyormuş cidden.
Merak etmeyin, her şeyi öğreneceksiniz.
Jung Jaehyun.
Myoui Mina.
Kim Taehyung.
Hayatımı mahveden üç isim, işte burada. Tamam, Mina sayılmayabilir, o sadece âşık bir kızdı. Bu üç insan, ve mükemmel bir senaryo.
Jaehyun, her şeyin elebaşı. Eski erkek arkadaşım, tamamen bitmiş bir hikayeyi deşmek, yaptığı şeylerin en masum anlatımı olabilir.
Eh, anladınız. Onunla barışmamı istiyordu. Bunun için ise, herkesi saçma sapan bir uçuruma sürükledi.
Manyak.
Mina'ya uyuşturucu içirdi, benimle, sanki oymuş gibi yazışmasını istedi. Ona aşık olduğunu söylerdi Mina'ya, söylermiş. Intihar etmeden Mina'nın günlüğünde yazılanlardan öğrendik bunu.
O sırada Jaehyun, diğer kişileri öldürdü. Okulun sayfasından eksik olmayan "vefat" haberlerindeki arkadaşlarımı.
Dert etmeyin, şu an hapiste. Ve orada kalmaya devam edecek.
Bu o canları geri getirmeyecek, hiçbir ailenin göz yaşı dinmeyecek lakin, en azından o insafsız, cezasını çekecek.
Kendimizi böyle avutabiliriz sadece.
Taehyung ise, ah, o cidden tam bir trajedi.
Jaehyun'a uyuşturucu satan en başından beri oymuş misal.
Ve, bana aşık olduğu için, beni Jaehyun'dan "satın" alan da.
Pislik.
Jaehyun ile beraber o da şu an. Bu, hepimiz için mutluk verici tabi ki. Beni bu hale koyduktan sonra, eh bir zahmet.
Yeni kimliğim, yeni bir hayat, yeni bir şehir.
Baştan aşağı her şey, zamanla rayına oturacak.
En azından, Roseanne Park'ın hayatı için konuşuyorum.
Çünkü, biliyorsunuz. Park Chaeyoung öldü.
Diğerlerini merak ediyorsunuzdur, onlar benden haber alamasa da, hayatlarında neler olup bittiğini biliyorum elbette.
Jisoo ve Namjoon evlendi, tıpkı Jin ve Irene gibi.
Lisa ile Jungkook'da aynı şekilde, barıştılar.
Hepsinin yeni bir yuvası var, mutlular.
Jimin ve Jennie.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inner screams.
Fanfictionchae.rose içimdeki çığlıkları susturabileceklerini sanmıyorum. for my everything | @minalavinia_