טוב התחלנו בית ספר

936 25 2
                                    


" זאק מה אתה עושה? " היא שאלה באי הבנה "מה שהייתי צריך לעשות ממזמן " הוא התקרב אליי היינו סנטימטר אחת מהשני שום דבר לא יכל לעבור בנינו השפתיים שלנו נגעו לא נגעו הוא רכן לנשק אותי אזעקה.

"אעאאעאעאעאע יופי של טיימינג" היא מילמלה לעצמה. היא הפסיקה את השעון והלכה בלי חשק וכוח לאמבטיה.

היא סיימה את עיסוקיה ועכשיו הדילמה איזה בגד ללבוש .

אחרי בערך עשר דקות היא לבשה חולצה שחורה מכנס קרעים שחור נעלי אדידס לבנות ולקחה את התיק של אדידס וירדה למטבח.

"היי מרי" אמרה לשפית עכשיו בטח אתם שואלים מי זאת אז זאת מרי צ'אנג היא האמא שבחיים לא הייתה לי היא טיפלה בי ובבן (תכירו עוד מעט)  מאז שהיינו קטנים.

היא לקחה צנימים "היי יפה מתרגשת?" היום היא מתחילה כיתה י'א איזה כיף ציניות שכחתי לציין שאני צינית?

"לא כול כך אני עדיין בקטע שישרף בית ספר" מרי גיחכה וחזרה להכין חביתות .

"שיט שכחתי להעיר את בן את יכולה ללכת להעיר אותו אני די באמצע ואם אני אשאיר אותך במטבח לא ישאר מטבח" אמרה מרי בצחוק וחזרה לבשל "מצחיק ובסדר".

היט הלכה לקחת דלי ושמה בו במים קפואים.

תתכונן לסבול בן היא צחקה לעצמה והתקדמה לחדרו, פתחה בשקט את הדלת ושפכה את המים בן התעורר בבהלה אחרי שקלט באה הצעקה.

"זיוווווו"

טוב אחרי שאתם יודעים את השם שלי אז היי אני זיו לדני יש לי תאום ושני אחים קטנים והמון אהבה לאוכל.

אז עכשיו נמשיך......

זיו רצה כמו מטורפת למטבח ושמה מצאה את מרי מתפוצצת מצחוק .

הצחוק שלה מדבק בהתחלה זיו גיחכה ואחרי זה התפוצצה מצחוק כמו מרי.

בן ירד עם פוטר של טומי מכנס כחול כהה נעלי נייק ותיק של נייק ולא נראה כאלו שפכתי עליו חבל :( 

"חתיך" מרי צעקה לו ובן גיכח " מה אתה -"מרי התחילה לומר עד שהורי היקרים אמרו לה ללכת או יותר נכון לומר "תלכי משרת זה עניין משפחתי" ומרי הלכה ברוגז .

"למה זה היה טוב" הם פשוט התעלמו ממני יופי של הורים מגיע להם את הפרס של ההורה הכי טוב.

"נו מה רציתם?" שאל בן ברוגז ושילב את ידיו על חזהו.

" אנחנו שולחים אתכם לפנימייה " הם אמרו את זה כאילו זה מובן מאליו "מה זה?! " צרחנו ופשוט התחלנו לשגע להם את השכל בלי סוף עד ש

"שקט" 'אבא' שלנו צעק לנו "זה לא נתון לדיון הדברים שלכם כבר שם טום אמור לאסוף אתכם בעוד חמש דקות תסיימו לאכול ותלכו".

זיו ובן לא יכלו לדבר מההלם צפצוף מכונית קטע את מחשבותיה וכנראה גם את של בן.

הם נכנסו לימוזינה בן היה בטלפון וזיו שמה שירים מקווה שיהיה לה חברות מילמלה לעצמה בשקט.

טוב זה הפרק הראשון יייאיי אני יעשה עוד פרק שיסביר איך אני רואה את הדמיות אחרי הפרק השני רק רוצה לומר אני לא כמו כל הכתבות לא מעניין אותי כל הקטע של הצבעות תגובות וכל זה אני כותבת לכיף שלי ומקווה שתהנו לקרוא את הפרקים סורי שחפרתי אז לכול מי שמת בבידוד הזה תעודדו חוזרים ללימודים בשני :)

#אנימהעתיד
טוב הפרקים הראשונים כתובים כמו הצרות שלי אבל בהמשך זה יהיה יותר טוב אז כאילו אם לא אהבתם את הפרק תנסו לפחות עד פרק 10 בערך ונראה לי מאז זה מתחיל להיות טוב.

#עודפעםאנימהעתיד
אנחנו חייבים להפסיק להיפגש ככה אני נוסעת יותר מידי אחורה בזמן אז אני מתחילה לחדש את הפרקים הראשונים אז יש סיכוי קלוש שהעלילה לא תהיה תואמת לסיפור אז כן ביי היה נעים ותהנו מהסיפור.

#עודהפעםכיאיךלא
טוב אז יש לי שגיאות כתיב אז אני אשנה את זה בהמשך פיס

על טבעי אהבה וכל הזבל הזה Where stories live. Discover now