"Takže ve 14:00 v parku?"
"Okay budu tam, zatím"
"Papa" Ukončila jsem hovor a šla se obléknout.
Vzala jsem si černý overal, své dlouhé vlasy svázala do vysokého culíku a i s mobilem a peněženkou v ruce jsem mohla vyjít.
Do parku to trvá tak pět minut a je 13:48, takže good.
"Dobrý den, paní Johnsnová" pozdravila jsem moji sousedku, která momentálně pracovala na zahrádce.
"No ahoj Eliško" pozdravila mě na zpět. Někdy se mi zdá, že je až moc hodná, kord když ji kradu růže.
Usmála jsem se na ní a dál se věnovala cestě.
Nikam jsem nespěchala času bylo dost, ale když jsem potkala spolužáka Jacka, začala jsem utíkat.On mě nesnáší...udělal by cokoliv aby mě shodil na zem a je mu úplně u prdele že na veřejnosti.
Jakmile mi zmizel z dohledu, jsem si sedla na nejbližší lavičku a vydýchávala ten sprint.
Je teprve začátek velikonočních prázdnin a já už vypadla z kondičky.
Bože můj, stůj při mně.Zvedla jsem se z lavičky a už normální chůzí došla těch pár metrů na určené místo v parku.
"Ahoj El" pozdravila mě moje kamarádka od dětství. Vyrůstali jsme spolu a musím přiznat, že i já se divím jak dlouho to se mnou vydržela. Skoro 17 let!
"Ahoj Emmo, kam půjdem?" Zeptala jsem se jí a zároveň se ohlédla. Sama nevím proč.
"Kam se koukáš?" Zasmála se, já jsem po ní hodila na oplátku vražedný face.
"Hej já bych šla na pizzu, ale nevím jestli bude chtít i ten koho hledáš!" Neodpustila si další úšklebek."Ja nikoho nehledám a joo jdem, mám hlad" chytla jsem ji za ruku a táhla jí zpět do města. Kde by se měl nacházet již zmiňovaný 'pizzaobchod'.
"Hned teď mi řekni co se stalo, zase tak blbá abych nepoznala že se něco děje, nejsem"
"Potkala jsem Jacka" řekla jsem poměrně v klidu.
"Děláš si" podívala se na mě nevěřícným pohledem. Ona ví co je Jack zač. I tak se s ním vyspala...ale to je jedno..
"Jdeme na tu pizzu, nebo ne?"
"Eeee, jasně" odpověděla mi poté co se probrala z tranzu.
•×•×•
"Jednou šunkovou, prosím" řekla Emma objednávku, na můj vkus až moc simpatickému týpkovi.
Středně dlouhé hnědé vlasy, hnědé oči a úsměv od ucha k uchu.Mám mu říct že je Emma zadaná?
•×•×•
"Co to je za papírek?" Zeptala jsem se, když jsem si všimla nějakého papírků přivedeného v krabici od Pizzy.
"Jakej papírek?" Bez odpovědi jsem papírek vytáhla z krabice a po přečtení cizího čísla. To dala přečíst i mojí teď už usměvavé kamarádce, která začala vytahovat mobil.
Právě jsme seděli v parku, takže můžu přiznat, všimly jsme si toho vážně brzo.
"Ty mu chceš volat?" Neodpověděla mi a jen kývla hlavou na náznak slova "ano".
V jejím případě "jasně vole co si o mně myslíš, konečně mě má někdo rád sakra!""Co Max?" Převedla jsem řeč na jejího přítele.
"Rozešli jsme se" nevypadalo že by ji to nějaká mrzelo.
Pozvedla jsem obočí, pro pokračování.Povzdechla si "načapala jsem ho s nějakou týpkou v posteli a nechci se o tom bavit, stačí?" Kývla jsem hlavou a kousla si prvního kousků již nakrájené pizzy.
•×•×•
"Co to je?" Zeptal se Shrek, který byl ještě před chvíli moje milovaná kamarádka s čistou pusou. Musela jsem se nad tím pohledem na ni zasmát.
"Pes?" Ukázala jsem na nějakého psa za Emmou.
"A kde má panička?"
"Pryč?" Dojedla jsem poslední kousek pizzy a otřela si pusu ubrouskem, který mi podala Em.
"Bože nebuď tak sarkastická!" Zvedla se z lavičky a vydala se za bílým psíkem.
"Ahoj...Bohouši?" Zasmála se poté co přečetla značku na jeho obojku."Počkáme ještě chvíli a jestli nikdo nepřijde tak ho půjdeme vrátit. Je tady i adresa" podívala se na mě.
Nezbývalo mi nic jiného než souhlasit.
Mohlo to být pět minut? Možná deset, možná patnáct od události se 'ztraceným' Bohoušem.
Rozhodli jsme se tedy jít na adresu, která byla vyrytá do značky na obojku pejska.
Díky bohu to nebylo moc daleko, dneska jsem na nějaké daleké cesty moc líná.Došli jsme tam, s Bohoušem nebyly moc problémy. Nikam neutíkal, takže super.
Zazvonila jsem na zvonek a po chvíli nám otevřel od pohledu mladý černovlasý a kudrnatý kluk."Ty!" Ukázal na psa vedle mě a jeho naštvaný výraz, mi dokázal objasnit že je adresa správná.
Hello guys, první kapitola na světě. Doufáme že se vám líbila. Aaaaaaaa to bude asi vše, peace ~ Luccy