DOSTLUK

97 42 12
                                    

Merhaba arkadaşlar🖐💕💕
Bu yazdığım bölümde kendi dostumu anlatacam(mekanın cennet olsun,umudum)
3 sınıftaydık sınıfa yeni birisi geldi bir benim yanım boştu hemen  yanıma gećmesi için yer verdim. Çok halsiz gibi görünüyordu, sanırım o yüzden tanıtmamıştı kendini. (Öyle tanışık, arkadaş olduk) aradan bir kaç hafta sonra yanıma geldi işte, yine çok halsizdi,bir anda yere yığıldı herkes çıglık atmaya başladı ben ise sını hocama durumu bildirmeye falan gittim işte hastaneye götürdüler toza alerjisi falan vardı ondan bayılmış ve tekrar yaşanabilir bir durum diye bizi tembihledi  ailesi daha dikatli olmaya başladım. Neyse böyle bayılması devam ediyordu 4,5,6 derken 7. Sınıf olduk, biraz daha iyi olmuştu bayılmaları falan düzeldi, bir pazartesi günü i di sınıfa geldiğinde bu sefer  çok farklı idi daha bir yorgundu daha bir halsizdi yanından ayırlmadım  o bir ay içersinde öyle oldu bir ara 3 gün boyunca okula gelmemişti. Geldiği gün yanıma geldi ve konuşmaya falan başladık nerdeydin dedim.
Ankarada dedi
Niçin gittin dedim
Hasta olduğum için yanaklarında damlalar süzülmeye başladı onu ilk defa aģlarken görmek şaşırttı. Sonra işte o cümleyi kurdu "ben kanser olmuşum diye dedi. Delirmek  üzereydim nasıl olur bu kusmaları baş dönmeleri bayılması günüymüş.
Sonra yanımdadır diye  güçlü durmaya çalıştım. Ama çok zordu be o daha çok küçüktü kaldıramazdı benim yanımda  ayakta durmaya çabalıyordu âmâ yok ona bişey olmamalı o benim tek dostumdu herşeyimdi  o benim ilklerimdi o gidemezdi...
Yıl 2020   o öleli sanırım  bir dört yıl oldu ya da bilmiyorum. Ve o an başlamıştı tüm herşeyim şiir yazmam içime kapanmam ağlamam yalnızlığa bağlanmam hepsi onun sayesinde oldu o aslında yaşanılacak çok şeyin olduğunu söylerdi, ben üzülmiyeyim diye söyledi o hasta hali ile beni tesseli edişı hala gözlerimin önünde.
"Ben senin yanındayım"
"Inan bana bu sefer olucak"
"Üzülme", "gül,"ayakta kal" dedi ve gitti. O gittikten sonra bir süre kendime gelemedim
Hata ölmeden önce dediği son şeyler
"Ben ölmeyecem sen de ölmeyeceksin  biz ölmeyecez biz beraber  hayallerle doldurduğimuz hayal gemimizi gökyüzünde uçuracağız "dedi .

Dost sırdaşıdır,ışıktır,aşktıŕ,yaşamaktır,
Seni asla sırtından vurmaz hep yanında yürür  seninle ağlar seninle güler sana inanır tüm kalbi ile,en büyük hatalırında bile affeder seni dost.

Dost sırdaşıdır,ışıktır,aşktıŕ,yaşamaktır, Seni asla sırtından vurmaz hep yanında yürür  seninle ağlar seninle güler sana inanır tüm kalbi ile,en büyük hatalırında bile affeder seni dost

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onlar gitmezler hep burda ❤kalbimizin içindedirler bize ordan bile seslenebilirler haydi kalk ayağa derler. 
Karanlıktan korktuğunda ışığındır,yağmur yağdığında  şemsiyedir,herşeyindir.
💕💕
Bugün bir şiir yazmadım, siz yazın ordan okuduğunuz yerden siz dostunuzu en iyi hangi şiirde anlarsınız.
Dostluk öyledirki şiirler sözler destanlar bile anlatamaz asĺında
Dostluk  insanın bir eksik yanı  gibidir.

Hadi şimdi sevdiģiniz bir arkadaşınıza mesaj yollayın onu çok sevdiginizi söyleyin .
Şu hayata  anlamak için bazen gerçekten bir pusulaya ihtiyacımız var cennetin yolu  öğrenebilmek için.

Elbette  bir gün biticek bu yol âmâ bitecekse dostumla  bitsin istiyorum
Sizde istiyor musunuz?

⚘⚘Tekrardan merhaba arkadaşlar bugün çok tuhaf bir bölüm oldu bir anda bütün bunları yazdım ve şuan paylaşıcam sanırım bugün biraz kendimden bir parçamı anlatım . Dostluk kazanılması zor kaybedilmesi kolay olandır.⚘⚘

HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin