Geçmiş

111 38 30
                                    

Eskiye dalmıştı  gözlerim, mazide kalanlara sitem ettim bugün. Bir şarkı yapışmıştı dilime kopmuyordu.
Bedenlerimiz yavaş yavaş yaşlanırken ruhlarımızı  kaybetmişiz. Kimse yok zanettiğimizde kendimizi kalabalıkta buluruz, bir his var geçmişe dair içimizde bizi yiyip yiyip bitiren bir his canımızı yakıyordu  o eskiler...

Kimisi geçmişten  aldığı darbelerle yıkılırken kimisi geçmişten aldığı dersle yıkılır  kimisinin de geçmişten alabileceği bir acı yoktur. Geçmiş unuturmuyorsa hiçbirşeyi hala geçmemiş demektir.
Küçüken sadece dizlerimiz kanarken ağlardık  ya hani simdi ise ağladıklarımız ne kadarda farklı  degil mi? ne kadarda değişmişiz.
Geçmişte aldığımız o heves, o nefes o gülüş o hislere dair ne kaldı simdi geriye...
Unutamadığımız ne çok anımız var  eski fotoğraflara bakınca doluyor değilmi gözleriniz?
Geçmiş geleceğin öğretmenidir eğer hiç bir ders almamışsanız geçmişten geleceğin size verebileceği bir ödül yoktur.
Yine de içimizi buruk bir sevgiyle sarar geçmiş  herşeyimizdir bizi anlayanımızdır  elbete çok acı çektirdi  çok  ağlatı ama güldükte değil mi sevindik. Biri bize bir anını anlat dediğinde anlatacak çok şeyimiz oldu.
Bir fotoraf, bir şarkı,bir not hatırlatır eskileri  geçmişimiz acı çektirmişte sevindirmişte olabilir. Teşekürler  geçmişim  cok şey kopardın ama yinede teşekürler haydi sizde bir teşekür esin her ne olursa geçmişiniz hep burda ❤ kalbinizdedir sizin bir parçanızdır...
Paul Auster
"Sen istersen eğer,geçmiş  unutulabilir ama yaptığın her seçimde bir daha düşün: çünkü gelecek kadar insaflı olmayabilir.

Altında uyandıgımız ve uyuduğumuz şu gökyüzü size zamanı hatırlatıyor mu?Peki zamanı geriye döndürebilseydiniz hangi zamana dönerdiniz hiç düşündünüz mü?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altında uyandıgımız ve uyuduğumuz şu gökyüzü size zamanı hatırlatıyor mu?
Peki zamanı geriye döndürebilseydiniz hangi zamana dönerdiniz hiç düşündünüz mü?

⚘⚘Merhaba arkadaşlar  yeni bölümü attım umarım begenirsiniz canlar⚘⚘

HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin