@Jason_McCann wants to send you a message.
ACCEPT...
@Jason_McCann: Hey baby girl, wanna make some money??
@Y/IG/N: Dooo you wanna get blocked???
@Jason_McCann: Excuse me?
@Y/IG/N: How often do you slide into DMS with that creepy ass pick up line?
@Jason_McCann: Watch your mouth. I don't like it when my babies say bad words.
@Y/IG/N: Well then you won't like me baby boi🙃
@Jason_McCann: You address me as Daddy, understand?
@Y/IG/N: 😂Yeah okay👌🏾
@Y/IG/N: Ya know you should be a comedian.
@Jason_McCann: Do you know who I am?
@Y/IG/N: Some creepy old guy (No pun intended) using some hot guys picture to prey on young unsuspecting women?
@Jason_McCann: Why don't you look me up babygirl.
@Y/IG/N: Jason MacCann, FBI's most wanted list... Wanted in almost every country. How the hell does that even happen. Gets what he wants and he don't take no? Am I getting warm here???
@Jason_McCann: In the flesh, so you best watch how you talk to me.
@Y/IG/N: Right... Listen kid, ya got a good head on your shoulders. But let's be honest you're not Jason MacCann.
@Jason_McCann: Oh yeah? Wanna bet?
@Y/IG/N: Bet what?
@Jason_McCann: If I am who I say I am, then you agree to be my sugar baby.
@Y/IG/N: And if you're not?
@Jason_McCann: Then I pay you Half a million. Cash. A win-win.
@Y/IG/N: Okay you do not have that kind of cash, plus how am I supposed to know your real
@Jason_McCann: I'll send you a pic
@Y/IG/N: No that can be easily faked I need something solid... Meet me somewhere.
@Jason_McCann: No can do baby girl, I got a lot of people watching me I wouldn't want you to get hurt.
@Y/IG/N: I'm a big girl, I can handle myself.
@Jason_McCann: Not against these people... How about this. I'll video call you later.
@Y/IG/N: Fine but do It after 7 pm I'm having dinner with someone.
@Jason_McCann: Ya know baby girl you shouldn't be going out with him, Daddy doesn't like to share.
@Y/IG/N:
YOU ARE READING
Jason McCann Imagines (Interracial)
FanficRandom imagines about Jason McCann, most dangerous man on Earth, yet he has a soft spot for you.