Arkadaşlar evet zor günler geçiriyoruz ve iyi haberler geliyo ancak virüs daha geçmedi ve belki çoğalmaya devam edecek bunu bilemiyoruz o yüzden 'amaaaan nasılsa herkes iyileşiyor salla gitsin' kafasını yaşamayın lütfen evlerinizde kalın ve kendinizi izole edin evet belki acayip sıkıcı böyle evde kaldık ça insanın kafayı yiyesi geliyor tamam ama virüse yakalanınca da aynı şeyi düşünemezsiniz 'keşke evde kalsaydım!' Düşünceleri olur hep evde kalan ve kendini izole eden arkadaşlarıma çoooook teşekkür ediyorum ama daima dışarıda dolaşmak için polisleri kandıranlarda var ve onlar olayın ciddiyetinin farkında değil galiba evet gerçekten bölümleri çok sık yayınlayamıyorum ama internet amcam beni terk etti hep çok çabuk bitiyo o yüzden çook özür dilerim.
Bakın arkadaşlar çok şükür ki virüs sonlanmaya başlıyo ve ölü sayısı düşüyor bununla birlikte yeni teoriler çıkıyor mesela 'bu virüsü çin kendi üretti ve wuhana yaydı nasıl olsa nüfusumuz çok diye düşündü ve dünyaya yaymak istedi çinin dostu yok nasıl olsa' diyen insanlar var evet buda bir teori tabiki de saygı duyuyoruz .
Geçenlerde trump (yeminle nasıl yazıldığını bilmiyom) bir fikir üretti dezenfektan içmek gibi tamam güzel (!) Fikir ancak benim de bir fikrim var bu virüs kardeşimiz güneş ışığında ölüyor ve aslında koronavirüse yakalanmış ve durumu kötüye giden insanlar için bir ameliyat yapılabilir saf güneş ışığını ciğerlere tutarsak virüslerde ölür diye düşünüyorum.
Arkadaşlar adı üzerinde bu bir virüs ve kendi de yaşamaya çalışıyor 'her canlının yaşama hakkı vardır' diyen arkadaşım hergün sokağa çıkıyor 20 yaşının da üstünde tamam çıkabilir ancak virüse yakalnırsa belki bir daha dünyaya bakamaz bile o yüzden lütfen bu saçma teorilere kanmayın ve evlerinizde kalın mesela bir üniversiteye gitmeyi çok istiyorsunuz ve kazanmak için de gece gündüz ders çalışıyorsunuz işte virüsün ülkemizden gitmesi ve bizim de amacımıza ulaşabilmemiz için buna katlanmalıyız.
Canım okurlarım zamanınızı ayırıp yazdıklarımı okuduğunuz için gerçekten çok teşekkür ederim😆😆😙😙😙
Sağlıkla kalın😷😷
Evde kalın🏠🏠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
COVİD-19 KARANTİNA GÜNLÜKLERİ
General FictionVirüsün ilk günlerinden bu güne kadar ne kadar gelişme varsa hepsini yazıyorum ve bu zor günlerimizde lütfen evde kalalım.