-Damlaaa uyan kızım okula geç kalıcaksın...dedi.Hışımlı bir ses tonuyla.“tmm”dedim.Aslında o benim üvey annem gerçek annem tam bir...ymuş annem beni tanımadan ölmüş yani beni doğururken ölmüş her neyse devam edelim.ve yatağımdan kalktım bu lisede ilk yılım hazırlık okuyacağım çok heyecanlıyım aceba kimler var.dolabı aç ve öyle kös kös bak sorna anneni çagır “anneee”
“Efendim kızım ne bağırıyosun”
“Anne yine her şeyimi yıkamışsın giyecek hiçbir şeyim yok.”Uff neyse bir sşeyler giyer çıkarım.kahvaltı yapılır ve çıkar.
Damla mırıldanarak:
-Hı güzel,ilk günden geç kaldım.Süper.Ve okuldayız...Müdürün odasına girer;
-Sınıfımı öğrenebilir miyim aceba???müdür bey
-Tabiki isminizi örenebilir miyim???
- Damla Serengil.
-9/A sınıfı
-Tmm çok teşekkürler.dedim ve koşar adımlarla sınıfı aramaya başladım.İlk günden bu bana işkenceydi galiba tam birinci kattan beşinci kata kadar gezdim resmen.Vee sınıf...diyerleri çok tipsizdi ama bir kişi hariç o tek oturmayı seviyordu galiba.yanına gittim ve“yanın aoturabilir miyim???”dedim.O da“tabiki olabilir”dedi.
Oturdum hoca girdi tanışmaya bile fırsat vermedi :( :( :( herneyse herkes kendini tanıtmaya başladı ve sıra o na geldi adı BURAK ÖZRAHAT’mış bana geldi bende adımı söyledim bu arada ben kayseri fen bilimleri lisesini kazanmıştım;););) tenefüse çıktık ve ben kantine iniyordum bir anda
Kolumu biri tuttu ve “nereye gidiyorsun
buralar fazla güvenli değil.Güzel bi kız gördü mü üstüne atlar yani tek başına inme sana eşlik edebilirim”dedi.bendehiçbir şey diyemeden gittim.okulda fazla taş yoktu ama kömür(tipsiz)çok fazlaydı. Her neyse devam edelim.kantine ibdik ve bir tost aldım.Ayı gibi yememek için kendimi zor tutuyordum.onun için çok küçük lokmalar alıyordum.sınıfa geldik.ve son ders işleniyordu kulağıma bir şey fısıldadıYARIN SENİ EVİNDEN ALIRIM BİR KAĞIDA TELEFON NUMARANI VE ADRESİNİ YAZ DEDİ.“tmm”dedim hatta diyebildim.yazdım ve verdim.Tam dışarı çıkıyordum ki kolumdan tuttu ben bırakırım seni hem alıştırma yaparımdedi gittik kapıdan girerken yarın alırım dedi ve gitti.gece biraz mesajlaştık ve uyudum.sabah annem bağırarak KIZIM BURAK GELDİ SENİ ALMAYA.annemi bi köşeye çektim ve “anne sen nerden biliyosun”dedim.dün mesajlarıni okumadım mı sanıyosun dedi şarza takarken gördüm.Devam edicek arkadaşlar biraz kaldığı zaman oldu ama bence güzel oldu sizce, yorumlara yazın...