p/s : dah nak habis. tinggal lagi berapa ketul chapter je.
━─━─━∞◆∞━─━─━
Roseanne's
Air mata semakin galak mengalir.
Aku tahu, Yoongi yang ada di depan aku ni menjadi semakin liar.
Perlahan-lahan aku mendekati dia. Kedua kakinya aku peluk sebagai tanda meminta kemaafan.
"Awak cintakan saya kan? Jadi...jangan buat saya macam ni lagi. Saya sakit, Yoongi." aku merintih perlahan.
Yoongi melutut. Daguku diangkat supaya aku memandang wajahnya.
"Mestilah aku cintakan kau. Tapi kau yang minta semua ni." nada suara Yoongi kini mendatar.
Rambut aku pula dibelainya.
"Bila masa pula? Macam mana kita nak hidup bahagia kalau awak seksa saya macam ni, hm?"
Yoongi tergelak. Darah yang mengalir di pipinya dikesat kasar. Luka itu berpunca dari aku. Ianya terjadi semasa dia menjumpai aku di belakang rumah tadi.
Naik gila mata aku melihat luka itu kerana ia menampakkan sedikit daging pipinya.
"Habis tu..kenapa kau sibuk dengan lelaki lain? Bukan aku dah cakap ke yang aku tak suka?"
"Saya kawan je dengan dia! Kenapa awak masih tak faham lagi?!" tiba-tiba rasa amarah membuak dalam diri.
Bukk!
Terhinjut bahuku saat Yoongi menumbuk lantai itu dengan kuat. Tangannya mula mengeluarkan cairan darah.
"Kawan ataupun tak, kau tu aku punya!"
Aku menjerit kesakitan di saat rambutku ditarik dengan terlalu kuat. Rasanya bagaikan mahu tercabut kulit kepala.
"Awak tu...terlalu mengongkong. Kita belum kahwin lagi. Tapi, awak dah b-buat perangai macam ni." dalam kepayahan aku menutur kata.
"Tak kisahlah dah kahwin atau belum, kau tetap aku punya! Maksudnya, jangan berani menggatal dengan jantan lain!" tengkingnya sambil menguatkan lagi cengkaman pada rambutku.
Aku menangis lagi.
"Awak kejam, Yoongi! Awak kejam-- AHH!"
Perutku terus ditusuk dengan pisau yang dipegangnya.
Inilah pengakhiran hidupku.
═══𖠁 TBC 𖠁═══
YOU ARE READING
Cruel Love | Yoongi
FanfictionJealousy has changed the real you. ❁ཻུ۪۪⸙· Yoon Roseanne ft. Min Yoongi ❁ཻུ۪۪⸙· Cover was made by @iamputr1 ❁ཻུ۪۪⸙· PLAGIARISM are NOT ALLOWED ☡ ❁ཻུ۪۪⸙· Short Story BTS Edition <3 ©️IAMPUTR12020 『 Start : 15 May 2020 End: 17 May 2020 』