Pohled čtenáře
Po našem dlouhém rozhovoru jsem čekala že mě provede po vesnici jak přikázala hokage ale hovno mé očekávání bylo špatné.
Po rozhovoru
"(jméno čtenáře) vybal si věci a já tě provedu po vesnici."
"ok."
Tak jsem si šla vybalit do skříňky kterou mi propůjčil. Než jsem si stihla vybalit kakashi usnul. Bože co to mám za spolubydlícího. No nic seru na to jdu se osprchovat a pak ho vzbudím.Pohled kakashiho
"hmm. Jejda asi jsem usnul. A chce se mi chcát." rychle jsem se vydal ke koupelně. Vletěl do dveří mířil k záchodu vytáhl šulina a čural.
"aaah. To je úleva" v tu chvíli jsem uslyšel...
"co.. to... kurwa?! "
"eeh." ohlédl jsem se a za mnou stala (jméno čtenáře) jen v mojem tryku a ruce měla přes mezinoží.
"vypadni!!!" zařvala přes celý byt.
Chvíli jsme tam stali a dívali se na sebe.
"tak počkat proč máš moje tryko."
"jako vážně to mi řekneš jen tohle. Třeba malé promiň by neuškodilo.
A proč lezeš do koupelny bez zaklepaní?! A ano mám tvoje triko protože ta sprcha protéká a moje oblečení je mokré + tvoje tryko leželo na pračce tak jsem si ho půjčila."
Řekla fakt hooodně nasraně.
" za co bych se ti měl omlouvat to je moje koupelna a moje tryčko takže ty by ses mi měla omluvit! "
" ahh. Tak promiň. "řekli jsme naraz.
Pak jsme se zasmáli a já donesl oblečení (jméno čtenáře).Pohled (jméno čtenáře)
Paaani kakashiho poklad je fakt velký a to jsem ho ani neviděla celý.
Bylo to dost divné ale co už.
" (jméno čtenáře) jdeš už to ti vážně tak dlouho trvá se obléct?!)
" jo protože si mi nedal tryko dals mi vše krom tryka. "
" ups. Sorry. Tak už si nech to moje. Stejně ti sluší víc než mě (hláška z Aftru😂🔥). "
" a nebude to divné co když nás někdo uvidí že mám tvoje tryko."
"neboj jediný kdo o tom ví je Nazari (vlastní postava) která mi ho dala. Měl jsem ho na sobě jednou pak jsem ho dal na pračku a úplně na něj zapoměl."
"ta Nazari je tvoje holka?"kakashi se zarazil.
" ehm. Ne není ale je to moje parťáčka a nej kámoška. " uf už jsem se lekla.
" no a tu snad nepotkáme. Tak pojď už pak se rovnou stavíme na ramen."
A šli jsme.____________________________________________________________________________
Tak další část je ne světě. Doufám že se líbila zatím je to sice nic moc ale pak se to rozjede
Jsem ráda že to vůbec někdo čte.
Budu se snažit vydávat každý den.
Takže jelikož je 11 večer tak za hodinu napíšu další část.
ČTEŠ
kakashi x čtenář
FanfictionČau je tu další příběh ale netýká se těch příběhu které normálně píšu. Je tam hodně sexu. No tak si to užijte. 🔥😘