Saat gecenin üçüydü ve zifiri karanlığı aydınlatan tek şey ilerideki sokak lambasıydı. Genç adam sahildeki kumların üzerine oturmuş şişeleri teker teker bitiriyordu. Alkolik ya da fazla alkol tüketen birisi değildi ama bugün çok farklıydı.
Ağlamaktan kurumuş göz pınarları ve şişmiş kanlı gözleri onu tanınamaz hale getirmişti.
Hiçbir şeyin farkında değil gibiydi ama oysa ki her şeyin en çok da o farkındaydı.
Hayatı boyunca hiç bu kadar fazla yıkıldığını hatırlamıyordu.
Hıçkırıklarının arasına giren telefonun zil sesiydi. Buraya geldiğinden beri çalıyordu ama hiçbirine bakmadı. Hiçbir şeyi dinlemek istemiyordu.
Göz ucuyla telefona baktığında arayanın Jennie olduğunu gördü. Farklı biriydi. Yeşil tuşu kaydırıp telefonu açtı.
"Taehyung neredesin sen? Korkutma beni iyi misin? Her şeyi öğrendim."
"İyi değilim Jennie, ben bittim, tükendim. Artık çok yoruldum. Acımı nasıl dindireceğimi bilmiyorum."
Diğer hattan gelen sessizlik ile oğlanın ağlayışı birbirine karışmıştı.
"Neredesin sen? Bana olduğun yeri söyle Taehyung."
"Bilmiyorum Jennie, ben-"
"Ne oldu?!"
"Seni seviyorum Jennie, lütfen beni unutma."
Oğlan telefonu, kızın yüzüne kapattıktan sonra alkolun verdiği bilinçsizlikle yalpalayarak yerinden kalktı ve önünde ki siyah denize doğru ilerledi.
İçinde düşündü 'artık hiçbir acı hissetmeyeceğim, her şeyi bitti.'
Kendi düşüncesine gülerken iyice denizin derin -boyunu aşan- yerine ulaşmıştı.
Son kez nefes aldı ve tek ayağını kaldırıp kendini suyun içine bıraktı.
Yaşamak için hiçbir çaba göstermiyordu. Aslında şu an tek yaptığı şey düşüncelerini öldürmek ve bir daha hiç hatırlamamak üzere bedeninden ayırmaktı.
Bilincini kaybetmiş ve nefes alamıyordu. En derine battığında ilk kez haiflediğini hissetti, ilk kez her şey bitmişti.
Yaklaşık olarak bir saat sonra ;
Genç kız yanındaki bedene baktı. Kalp masajı, suni teneffüs hiçbiri işe yararamıştı. Ambulansı aramıştı ama en ufak bir umut bile yoktu artık.
Kız hıçkırıklarının arasında konuşmaya çalıştı. "Uyan hadi Taehyung, lütfen. Şakanın sırası değil. Çok korkuyorum. Sen kötü bir yalancısın. Uyan ve her şeyin şaka olduğunu söyle. Lütfen."
Kız kafasını yanındaki ölü bedenin göğsüne koydu ve göz yaşlarına bir yenisi daha ekledi.
"Seni çok severken senin beni böyle bırakman adil değil Taehyung. Dediğin gibi seni asla unutmayacağım, bedenin olmasa da ruhun hep benimle kalacak."
A,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Liar ¦ taennie
FanfictionVe genç adam bu sefer gözlerini bir daha hiç açmamak üzere kapadı. » ©nightmartemis, Mayıs 2020. [tamamlandı] Kim Jennie × Kim Taehyung «