Baran♈- Wyjdziesz na swoją rękę, a przy okazji wyprowadzisz Bouldera, który rzucił ci się na pomoc. Uroczo, jeszcze sobie pogadacie trochę.
"Boulder: Czyli pszczoły zapylają kwiaty, a potem z tego pyłku robią miód?
TY: w wielkim skrócie to tak"
Byk♉- Stwierdzisz, że zostaniesz w tunelach i będziesz straszyć najbliższych ludzi dopóki ci się nie znudzi.
"Chase: Gdzie byłaś?TY: w tunelach
Chase: Po co?
Ty: ponieważ... chciałam poogladać kamienie? Są bardzo ciekawe o tej porze roku
Chase: Oh ok,ale i tak to jest niebezpieczne. Mówi o tym paragraf..."
Ty: ponieważ... chciałam poogladać kamienie? Są bardzo ciekawe o tej porze roku
Chase: Oh ok,ale i tak to jest niebezpieczne. Mówi o tym paragraf..."
Bliźnięta♊- Heatwave wyciągnie ciebie wraz z Frankie i podczas waszego "zbawiania". Dowiesz się prawdziwej natury botów... UFO BICZYS. Chociaż i tak dostaniesz ochrzan od Chase'a, bo to niebezpieczne i jakiś paragraf wtyknie do tego.
"Heatwave: Teraz znasz nasz sekret, ale na tej planecie dowiedzieliśmy się, że życie jest ważniejsze niż nasza tożsamość
TY: *cough* to fajne wakacje tu macie "
Rak♋- Wszyscy dobrze znamy Blades'a, ale załóżmy, że jednak wszedł do tego tunelu i cię szukał. No i nie znalazł cię, bo skręcił w zły korytarz. Oczywiście, zanim on trafił w dobry korytarz, ty spokojnie byłeś/aś przed kopalnią.
"Heatwave: Znalazłeś już człowieka?
Blades: Jeszcze nie znalazłem poszkodowanego... szlag"
Lew♌- Heatwave przybędzie ci na ratunek, chociaż nie musiał ukrywać przed tobą zwykłego bota ratowniczego, a nawet zapytał "Jak minął ci dzień?".
" Heatwave: Czemu zawsze spotykamy się w tym samym miejscu?
TY: To przeznaczenie?
Heatwave: Raczej przez twoją głupotę"
Panna♍- Boulder chętnie chciałby ciebie uratować, więc by namierzyć cię użył ultradźwięków, ale to też nie pomogło. Zasypało cię wraz z Chase'em, a reszty można się domyślić. Chociaż w myślach miałaś wtedy "Jak wyjdę to ich zajebię".😉
"Boulder: Użyję ultradźwięków
TY: TO NAS ZASYPIE. PAMIĘTASZ AKCJĘ Z RATOWANIEM FRANKIE?
Chase: To jedyny sposób
TY: Już wolę słuchać wykładu Heatwave'a o pożarach niż zgodzić się na to"
Waga♎- Utknęłeś/aś ze skręconą kostką w podziemnym labiryncie, najpierw spróbowałeś/aś wezwać kogoś z ratownictwa, lecz nikt nie odebrał. Straciłeś/aś nadzieję na pomoc od innych. Z czasem słychać było kroki, odnalazła cię grupa ratownicza, która namierzyła twój sygnał telefoniczny. Po wyciągnięciu cię z kopalni zostałeś/aś eskortowana przez Blades do szpitala oczywiście nie obyło się bez nagany.
"Blades: Po co tam poszłeś/aś?
TY: Pozwiedziać?Blades: Ty myślisz, że ja w to uwierzę? Wyobraź sobie, że przez twoją głupotę musimy się zająć tobą, a nie osobą poszkodowaną, która w tym momencie nas pilnie potrzebuję."
Skorpion♏- Blades znalazł cię w najbliższym tunelu, byłeś'aś nieprzytomny/a. Po złapaniu cię w metalowe dłonie, bot od razu wybiegł z kopalni i eskortował samodzielnie do szpitala. Ah... co za bohater"Blades: Mam cię , a teraz ruszamy do szpitala
Cody: Znalazłeś poszkodowanego? Jeśli tak to od razu poleć z nim do szpitala. Nie mamy jak wysłać kogoś do ciebie.Blades: Przyjąłem"
Strzelec♐- Wraz z wycieczką poszliście do kopalni, by edukować się o dawnych sposobach wydobywania materiałów. Zagapiłeś/aś się na najbliższym kamieniu, który przypominał rudą miedzi. Gdy ogarnęłeś/aś, że zostałeś/aś sama, wezwałeś/aś pomoc... wycieczka z czasem ogarnęli, że zabrakło ciebie, wezwali pomoc. Ratownicy wyciągnęli cię z kopalni za pomocą ultradźwięków, na szczęście nic ci się nie stało.
Koziorożec♑- Dostałeś/aś powiadomienie o akcji ratunkowej, lecz musiałeś/aś czekać na Heatwave. Mijały tak kilka minut, a ty zdecydowałeś/aś by samodzielnie uratować poszkodowanego. Gdy byłeś/aś już w kopalni i odnalazłeś/aś zabłądzoną osobę. Okazało się, że krążycie w kółko. Po kilku okrążeniach przypomniałaś o zasadzie lewej strony, dzięki temy samodzielnie wydostałeś/aś się z tuneli, a na zewnątrz czekał na ciebie Heatwave z reprymendą.
"Heatwave: Czemu nie poczekałeś/aś na mnie?
TY: Uratowałem/am poszkodowanego! Zanim ty byś przyjechał on by zdecydował o samodzielnym wydostaniu się, zagłębiając się w dalsze rejony tuneli..."
Wodnik♒- Utknęłeś/aś, podkusiło cię by sprawdzić co czai się w kopalni. Wezwałeś/aś pomoc, lecz przydzieleni do tego boty ratownicze miały inne zgłoszenie, zamiast tego wyciągnął cię Cody. Kiedyś podczas rozmowy z Chasem wspomniałaś o tym fakcie, od razu powiedział o złamanych paragrafach.
"Ty: Aż tyle paragrafów?!
Chase: Za mało"
Ryby♓-Poszłeś/aś z bratem do kopalni, by sprawdzić czy legendę o Zgredku jest prawdziwa. Specjalnie przygotowaliście skarpetki na taką okazję. Heatwave słysząc o waszym pomyśle, załamał się i stwierdził, że nie będzie wam pomagał, jeśli się zgubicie"... gdy tak się stało nie ruszył nawet kupra by pomóc. Pomógł wam dopiero jeden z górników, który tam pracował.
"Heatwave: Nie skomentuje tego. Nie liczcie na pomoc ode mnie, liczcie na siebie.
TY: ZGREDEK BĘDZIE NASZ!"