Jakie wyzwanie dostaniesz podczas gry w butelkę?

189 7 9
                                    

Baran♈- Zdenerwować Ratcheta ("Powiedz mu, że Wheeljack znowu zabrał mu jego klucze francuskie"~ Arcee, wyzwanie od Bulkhead'a)

Byk♉- Wysmarować tron Megatrona, dżemem wiśniowym (Knock Out)

Bliźnięta♊- kilka okrążeń wokół bazy (oczywiście, że bieg, bo było to wyzwanie od Ironhide'a)

Rak♋- Zabrać klucz francuski Ratchetowi, oraz pomalować go na różowo (od Cross'a, bo on uwielbia róż)

Lew♌- Wykrzyczeć na Nemezis "Starscream, ty seksiaku! Masz zgrabny tyłek, a szyję niczym gąsior" (Airachnid)

Panna♍- Narysowanie "tatuaży" markerem, śpiącemu Sideswipe'owi (Sunstreaker)

Waga♎- Zaśpiewać "Take me on" przed bazą (Bee)

Skorpion♏- Przeczytać wszystkie słówka ze słownika ortograficznego (Ultra Mango)

Strzelec♐- Narysować siura na czole, śpiącemu Drift'owi (oczywiście Wheelie)

Koziorożec♑- Zniszczyć lakier Knock Out'owi (od Laserbeaka)

Wodnik♒- Dyskutować z ledwo "jeszcze nie śpiącym" Optimusem o adoptowaniu kota ("mieszkałby oczywiście w bazie no i w celach relaksacyjnych"~argumenty Strongarm, bo to od niej wyzwanie)

Ryby♓- Wkurzyć Megatrona ("Powiedz mu, że znowu Starscream chce go obalić i Vehicony namawia do buntu, czy coś takiego, coś wymyślisz"~Breakdown, a wyzwanie od Barricade'a)

|Zodiaki| TransformersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz