CHATA

15 1 0
                                    

V blízkosti našeho města je chata. Taková stará hororová chata. Povídá se, že kdysi v té chatě bydlel pán, kterého vykradli lupiči a pak ho zastřelili. Od té doby tam straší a když někdo do chaty vlezl, nedostal se z chaty živý. Jednou se nějaký chlap pokusil vykrást chatu a dopadlo to tak, že ho duch toho pána pronásledoval. Ve svém pokoji měl na zdi vyryto: "VRAŤ VŠE, CO JSI UKRADL NEBO TI UDĚLÁM ZE ŽIVOTA PEKLO!!!" Ten chlap se toho vyděsil, ale zajímalo ho, co se stane. Další den mu v bytě duch pána řádil jako poltergeist. Takto to trvalo celý týden. Málem ten chlap zešílel, ale nakonec ty věci vrátil a duch už neřádil. Od tohoto uběhlo 35 let a zase si všichni říkají, že je to hororová povídka. Já jsem se dohodl se svými kamarády Janem a Henrym, že se do tý chaty prostě podíváme, abychom zjistili, jestli je to výmysl nebo pravda. Tak jsme se vybavili na cestu. Vzali jsme baterky a večer jsme tam šli. Chata působila děsivou atmosférou. Když jsme přišli ke dveřím, všimli jsme si, že na dveřích bylo napsáno: "JDI PRYČ!!!!!!". Nás to neodradilo a vešli jsme dovnitř. Uvnitř bylo ticho a pusto. Prostě typická stará chata. Pak se najednou ochladilo. "Taky cítíte, jak se tu ochladilo?" zeptal jsem se. "Jo." odpověděli Jan a Henry najednou. Pak se ozvaly kroky a náhle jsme slyšeli tříštění oken. To už bylo hodně divný. Působilo to tu děsivě. Najednou na nás vyběhl duch. Začali jsme zdrhat. Došlo nám, že je to duch toho pána. Zdrhali jsme co nejrychleji. Všude najednou byly nápisy: "JDI PRYČ!!!!!". Jakmile jsme z chaty utekli, duch nás už nehonil, ale pořádně nás vyděsil. "Počkat. Kde je Jan?" řekl Henry. Náhle jsme viděli stopy, jako kdyby někdo někoho táhnul pryč. Ten duch pána si odtáhl Jana. Pak jsme našli papír, kde bylo napsáno: "JSTE NA ŘADĚ...". Potom zavál studený vítr...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 19, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Strašidelné příběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat