Ep.7 Never Return

91 13 0
                                    

**********

"Hm guys lama betul dorang brcuti" kata seorang fan

"Yela tkda khabar langsung"

"Dorang brcuti kat mana? biasanya kalau dorng prgi cuti dorng buat live, ni langsung tkda, FB, instagram, twitter, ....
Pun dorng tak on langsung"

"Setahu aku dorng pergi bercutii um taktau lah aku lupa nama tempat tu"

"HIGH CROSTEL"

"Wey serius laa dorng bercuti kat sana??!!"

"Yaa, aku dengar dari kawan kakak aku, kakak aku yg britau aku, kononyee kwn kakak aku dan fan yg lain tunggu dorng kat airport sbb tau kan dorng nak pergi bercuti sempena anivesary dorng"

"Ahaa then"

"Kwn kakak aku pergi sapa Shaa unnie dia tnya nak dorng semua brcuti kat mana, so Shaa ckap dorng prgi high crostel"

"Matilah nakkkk bhaya tau tak tempat tuu!"

"Tula dia dah bagi warning kot tpi Shaa unnie still cakap tiada apa-apa pun kat sana"

"Dorang tak tau ke ttng tempat tu?"

"Entahlaaahh"

_______________

"Upacara tu diadakan esok, mereka belum bangun kan?"

"Yaa, sihir tu akan terungkai bila mereka bangun dan jadi seperti kita"

"Kita kena bersiap"

"There's something special about them"

******

Breaking News

Fromis7 atau dikenali sebagai FSIM telah hilang tanpa jejak, sudah berminggu masih belum dijumpai.

*****

Agak lama mereka terperangkap disana, 5 hari yang lepas mereka prgi ke high crostel, hanya sekadar mangsa keadaan dan dipukau rupanya mereka telah hilang selama beberapa minggu, pihak polis dan lain-lain terima aduan fans tentang high crostel, mereka menghantar ahli penyelamat dan polis turut serta.

seperti biasa hanya sebuah istana terbiar, dalam nya juga telah diperiksa, tiada apa-apa disana.

Polis juga pening, banyak fans mengatakan mereka pergi ke high crostel, tetapi tiada apa-apa disana.

Di airport juga disiasat, pesawat yang menerbang kan mereka juga tiada didalam senarai, dan penerbangan mereka ke high crostel juga tiada.

What happened to them?
Voment guyss

*suspen betull la😂*
*typo mngarut just let goo 😂*

*sorry bab ni pendek sbb dialog sikit jee watak utama kan pengsan😂💩*

\\7 Vampire Girls\\ [Short Story]Where stories live. Discover now