2.

774 39 20
                                    

James Potter'ın ağzından

Bulduğumuz çocukları içeri taşımıştık. Daha hiçbiri uyanmamıştı. Bu yüzden de daha kim olduklarını öğrenememiştik. Büyücü mü yoksa muggle mı olduklarını bilmiyorduk ama büyük ihtimal  mugglelardı. O sırada Sirius bana seslendi. '' Hey James baksana bu çocuk senin kopyan gibi akraba mısınız acaba? '' dedi. Gidip baktığımda(not: bu dedikleri  çocuk Harry)  çocuğun gerçekten de benim kopyam gibi olduğunu gördüm. O kadar benziyorduk ki bizi birbirimizden ayırmaları mucize gibiydi. Ben şok olmuş bir şekilde çocuğa bakarken bir anda bir ses geldi. Sarı saçlı olan çocuk uyanmıştı.

Draco Malfoy' un ağzından 
Uyandığımda nerede olduğumuzu bilmiyordum. Son hatırladığım biz Hermione'yi ikna etmeye çalışırken Ron'un üstümüze düşmesiydi. Etrafıma baktığımda öburlerinin uyanmadıklarinı gördüm. O sırada bir şey fark ettim 2 Harry vardı!!! Ama nasıl? Yoksa... Yo, Hayır olamaz zamanda geriye gitmişiz. O sırada uyandığımı fark ettiler. Yanıma ilk gelen kişi tıpatıp Harry'e benzeyen biriydi.Ama gözleri Harry gibi yeşil değil ela renkli idi.Bu kişinin Harry' nin babası olduğunu anlamam uzun sürmedi.Gerçektende  Harry babasınin bir kopyası idi.Daha sonra yanıma siyah saçlı,gri ve mavi karışımı gözlü bir çocuk geldi.Bu kişiyi tanımam biraz daha uzun sürmüştü ama tanımıştım.Bu çocuğun bir black olduğu zaten belliydi ve Harrynin babasının tek konustuğu black her daim ona sadık olan dostu Sirius Black'ti.O sırada yanımıza kumral saçlı bir çocuk geldi. Bu kişiyi önce tanıyamamıştım ama yüzündeki yaralara bakınca bu kisinin Profesör Lupin oldugunu anlamam cokta sürmemisti. Ondan sonra yanımıza biri daha geldi. Bu kişinin uzun kızıl saçları ve Harryninkiler ile birebir aynı olan yeşil gözleri vardı.Tanımam çokta zor olmamıştı. Bu kişi Harrynin annesi Lily Potter'dı. O sırada yanımıza 4 yetişkin daha geldi. Büyük ihtimalle onların aileleriydiler. Tam bana bir şey söyleyecekleri sırada yanımdan   gelen ses ile herkes o tarafa dönmüştü.

Yazim hataları varsa kusura bakmayın. Daha sonra hepsini düzelteceğim. Bu arada bundan sonra bölümler daha seri bir şekilde gelecektir.Umarım bu bölümü beğenirsiniz😊🐥🍗📚⚡.
~yazar /*•○•°●~

Gelecekten geçmişe (Harry Potter ve Çapulcular)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin