Golden trio zamanı
Savaş bitmişti.Harry,Hermione,Ron ve Draco arkadaş olmuştu.7'nci seneleri için hogwartsa geri dönmüş-
lerdi.Hermione o kadar çok ders al-
mıştı ki McGonagall Hermione'ye bir
zaman döndürücü vermişti.Bu dörtlü
konuşarak hogwarts koridorlarında ilerlerken bir anda biri ronu itti.Ron
Hermione,Harry ve Draco'nun üstüne düştüBu sırada Hermione'nin zaman döndürücüsü kırıldı ve her şey dönmeye başladı.Bu olaydan sonrası onlar için karanlıktı.Aynı anda çapulcular zamanı
James,Remus,Sirius ve Lily hogwartsta 7. Senelerine başlayacaklardı.Yaz tatilinde lilylerin yazlığına gitmişlerdi.O sabah evin hemen karşısındaki ormanda gezintiye çıkmıslardı o sırada önlerıne bir sürü kukuletalı adam çıktı.Bunlar ölüm yiyenlerdi.Reşit oldukları için asalarını kullanabilirlerdi ama ölüm yiyenler sayıca çok fazlaydı. Bu yüzden en iyi çözüm kaçmaktı. Hemen ormanın çıkışına doğru koşmaya başladılar Ama o sırada önlerine birkaç ölüm yiyen daha çıktı ve sol tarafa doğru saptılar.Yolda koşarken james bir şey fark etti yerde 4 tane çocuk baygın yatıyordu. Bu çocuklar Harry, Hermione,Ron ve Draco idi ama James bunu bilmiyordu. Hemen arkadaşlarına seslendi. etraf bu kadar tehlikeli iken bu çocukları burada bırakamazlardı.Onlar çıkmış eve doğru koşarken ölüm yiyenler hala arkalarından lanet atıyordu. Onlar eve yaklaşırken James,anne ve babasına sesleniyordu.Annesi ve babası James'in sesini duyup hemen aşağı indiler ve bölüm yiyenleri gördüler.o sırada James,Sirius, remus ve Lily; Harry ,Ron ,Hermione ve Draco ile eve geldiler. evde saldırılara karşı koruma kalkanı vardı. o sırada kendilerini evin bahçesine attılar james in anne babası ise ölüm yiyenleri savuşturmuştu. James'in babası yanlarına gelip iyi misiniz diye sordu. James iyiyiz dedi.O sırada annesi Harry, Ron, hermione ve draco yu fark etti. bu Çocuklar kim dedi. James ise cevap olarak bilmiyoruz, onları gelirken yerde baygın bulduk. orada bırakamazdık, dedi.O sırada Evans Ailesi de gelmişti.Lilye bir şey olup olmadığına bakıyorlardı ve yerdeki çocukları fark ettiler. onlar da onların kim olduğunu sordu ve james aynı açıklamayı yaptı. Lilynin babası onları bu halde bırakmayız dedi ve hep beraber Harry Ron hermione ve dracoyu eve taşıdılar.Veeee işte ilk bölümm.Böyle bir hikaye yazmak uzun zamandır aklımda vardı ve sonunda yazdım.
Umarım beğenirsiniz.Yazım hatalarını affedin lütfen çok zamanım olmadığı için hızlıca yazdım ama sonra hepsini düzelteceğim.Bir sonraki bölümde görüşürüz.~yazar~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekten geçmişe (Harry Potter ve Çapulcular)
FantasíaHarry,Hermione,Ron ve Draco savaştan sonra arkadaş olur ve zaman döndürücü ile yanlışlıkla geçmişe gider.Bakalım başlarına ne gelecek?! Hazırsanız başlayalım... LUMOS ♡Kitaptan minik bir bölüm♡: Savaş bitmişti.Harry,Hermione,Ron ve Draco arkad...