-1-

1K 42 85
                                    

[PROLOG]

FF opowiada o tobie i dwojgu przyjaciół, których poznałaś na placu zabaw, gdy miałaś dziesięć lat. Dzięki swojemu bratu. Z czasem stawaliście się najlepszymi przyjaciółmi i mogliście sobie wszystko powiedzieć. Niestety przez pewną sytuację w twoim życiu musiałaś wyjechać do Hiszpanii. Po jakimś czasie wasz kontakt się urwał, a ty znalazłaś innych przyjaciół. Jednak nie tak fajnych jak Krystian i Kamil. Z czasem twój brat stwierdzi, że wróci do Polski, a ty po długim przekonywaniu rodziców wrócisz razem z nim.Co będzie dalej nikt nie wie...

[PRZEDSTAWIENIE POSTACI]

- Ty

- Cubix (Karol) Twój brat

- Ewron (Kamil) Twój przyjaciel???

- Nexe (Krystian) Twój drugi przyjaciel

[T.I] - Twoje imię

[T.N] - Twoje nazwisko

[Z.TI] - Zdrobnienie twojego imienia

[U.K] - Ulubiony kolor

xXxXx

- Mamoo mogę iść na plac zabaw,proszeeee -Poprosiłaś swoją mamę

- Dobrze,ale idź z Karolem - Odpowiedziała jednocześnie robiąc coś w kuchni

- Ale mamo, ja jestem już prawie dorosła -Powiedziałaś stanowczo

- Córciu przypominam ci ,że masz dziesięć lat, a Karol czternaście-mówiła

- Ahh... dobrze pójdę z Karolem-Odparłaś

Spytałaś się Karola czy z tobą pójdzie. Zgodził się. Założyliście tylko buty, bo było za gorąco na bluzę, a co dopiero kurtkę. Wyszliście z domu żegnając się z mamą oraz tatą i kierowaliście się w stronę Placu zabaw. Karol jechał na deskorolce a ty na rowerze.

- I jak idziemy na ten plac [Z.TI]? - Spytał cię Karol

- Tak! - Krzyknęłaś z entuzjazmem

- O, patrz są tam jacyś chłopcy, może pobawisz się z nimi? - spytał - Ja sobie tu pojeżdżę w pobliżu - kontynuował.

- Okej - mówiąc to zsiadłaś z rowera i go przypięłaś, żeby nikt go nie ukradł. Weszłaś na teren placu i podeszłaś do chłopców.

- Ymm... Hej pobawimy się razem? - spytałaś niepewnie.

- Jasne! - odpowiedział jeden z nich.

- Ej! Krystian,a mnie już o zdanie nie zapytasz -s pultał się drugi.

- To mogę? - jeszcze raz spytałaś.

- Tak możesz. Ja jestem Kamil, a to Krystian -powiedział uśmiechając się do ciebie.

- Ja jestem [T.I] - odwzajemniłaś uśmiech.

- A więc, [T.I] ile masz lat? - spytał Kamil.

- Mam dziesięć lat - odpowiedziałaś - A Wy?

- Ja też - odpowiedział Krystian.

- A ja mam dwanaście lat - Dodał dumnie -Mam pomysł może wymyślimy sobie przezwiska? - powiedział Kamil.

- Okej, a komu pierwszemu wymyślamy? -spytałam.

- Mnie! - krzyknął Krystian.

Oboje z Kamilem zaczęliśmy myśleć jakie przezwisko pasuje do Krystiana.

- A może... Negze? - spytałaś.

- Nie, słabe - powiedział.

- To... może Neksus - zaproponowałaś.

- N.I.E - mówił zażenowany.

- Ja wiem! - krzyknął Kamil - Nexe.

- Tak, jest super - odpowiedział Krystian - Tak się składa, że ty Kamil masz już przezwisko.

- Jakie? - zapytałaś.

- Ulaniec - zaczął się śmiać Nexe.

- Przestań, wiesz, że nie lubię tego przezwiska - pultał się.

- Dobra nie zaczynajcie kłótni. Ja mam fajne przezwisko dla Kamila - powiedziałaś.

- Jakie - spytali jednocześnie przez co zaczęliśmy się wszyscy śmiać.

- Ewron - odpowiedziałaś.

- Fajne - skomentował Kamilek.

- To teraz czas tobie trzeba wymyśleć ksywkę [T.I] - powiedział Ewron.

- Może kwiatek - spytał Krystian.

- Nieee - odparłaś z obrzydzeniem.

- Ja wiem jakie może ci się spodobać -powiedział Kamil.

- Co masz na myśli? - spytałam.

- Panda - uśmiechnął się.

- Super - ucieszyłaś się.

- [T.I] musimy już iść do domu! - usłyszałam głos mojego brata.

- Muszę już iść. Pa Ewron! Pa Nexe! -pożegnałaś się i pobiegłaś do brata.

- I co fajni są? - zapytał.

- Tak, nawet mamy ksywki - powiedziałaś jednocześnie wsiadając na rower.

- A ty jaką masz? - spytał zaciekawiony.

- Panda - odpowiedziałaś.

Zanim się obejrzałaś byliście już w domu. Zjadłaś obiad oraz cały czas myślałaś o Kamilu Krystianie. Poszłaś się umyć. Po umyciu położyłaś się i szybko zasnęłaś.

xXxXx

A więc, Tak... ten rozdział to początek całej książki.Dalsze przygody głównej bohaterki czyli ciebie będą odbywały się gdy dowiesz się o przeprowadzce do Hiszpanii ,czyli taki trochę "TIME SKIPP"(Będziesz wtedy miała 16 lat) Jakby ktoś nie zrozumiał to niech napiszę to mu wytłumaczę.^^

(Rozdziały będą pojawiały się co dwa razy w tygodniu ale nie obiecuję)









Pozdrawiam ludzi z discorda
:3

To coś więcej niż przyjaźńOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz