TWO

79 12 3
                                    


Writer's POV

Find your love adlı siteye kayıt olan bu iki genç hızlıca çekici görünecekleri bir profil oluşturmuşlardı. Taehyung'ın hedefinde bir kızla tanışmak ve sevgili olmak varken ne kadar denerse denesin uygulamanın eşleştirdiği tek kişi PARKJ adında bir kullanıcıydı üstelik o bir erkekti.

Sürekli olarak bu durumla karşılaşan Taehyung artık sıkılmıştı ve uygulamanın çöpten başka bir şey olmadığı kanısına varmıştı. Sinirle elindeki telefonu yatağına fırlatırken ayaklanıp banyoya doğru ilerledi.

"Hah, saçmalık!" alaycı bir gülüş atıp homurdanmaya devam etti. "Boşa vakit kaybı olan bir uygulama! Nerede görülmüş bir erkekle bir erkeğin eşleştiği!"

Elini yüzünü yıkayıp tekrar odasına dönerken aklında sadece bir şey vardı o da bu aptal uygulamayı silmek ve doğal yollardan bir kızla tanışmak. Sıkıntıyla yatağına oturup telefonu eline aldığında uygulamadan bir mesaj geldiğini fark etti. Mesajı atan kişi iki gündür uygulamanın onu eşleştirdiği kişiydi. Çatılan kaşlarıyla uygulamayı silmek istese de açıp mesajı okumaya karar verdi.

ParkJ

Hey! Tanışalım mı?

Attığı tek mesajın bu olduğunu görünce sinirleri biraz daha gerilmişti ve görüldü atıp uygulamadan çıkmış, telefonun uygulamalar kısmına girip bu şeyi silip atmakta kararlıyken bir mesaj daha gelmişti.

ParkJ

Sanırım oldukça nazlı birisin?

Sakin kalmaya çalışıp derin bir nefes alırken sadece rahatsız etmemesini söyleyip ardından uygulamayı silmeyi düşünerek bir mesaj yazmıştı.

KimTae

Bu saçma uygulama bizi eşleştirmiş olabilir fakat ben kızlara ilgi duyuyorum , anlatabildim mi?

Mesajı yazmasının ardından daha kilit ekranını bile kapatmaya vakit bulamadan geri cevap gelmişti. Daha az önce ne yazmıştı bu çocuğa? Hâlâ anlamıyor muydu?

ParkJ

Olabilir fakat bu demek değil ki biz burada tanışarak arkadaş olamayız sadece tanışmak istedim o kadar.

Ayrıca senin kadar ben de kızlara ilgi duyuyorum merak etme.

KimTae

Madem sen de kızlara ilgi duyuyorsun o zaman konuşmak ve tanışmak için bir kıza mesaj at çünkü gördüğün gibi ben erkeğim ve böyle bir siteden de bir erkekle arkadaşlık kurmayı istemiyorum.

İyice sinirlenmekte olan Taehyung bu çocuğun bir ters cevabı daha olursa muhtemelen sinirden onu öldürebileceğini düşünüyordu.

-

-

Umarım bölüm beğenilir ve desteklerinizi esirgemezsiniz <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FRIENDS 》 VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin