KARAN DUMAN
1 hafta sonra
Ahmet canerin verdiği davet günü geldi çattı 1 hafta içinde afrayı çok geliştirdim. Kendini koruması , silah kullanması, hatta ve hatta araba ve motosiklet kullanmasını öğrettim. Benim için çok zor olmadı. Önceki hayatında tahminimce biliyordu. O yüzden kolaylıkla öğrendi herşeyi . Ve motorlara acayip bir tutkusu başladı.
"Afra güzelim hazirlandinmi?"
"Karan kolyemi takamadım şunu takarmısın?"
"Getir"
Dedikten sonra üzerinde küçücük bir yusufçuk kuşu olan kolyeyi elime tutuşturarak arkasını döndü. Üzerindeki elbise gece mavisi bir elbiseydi ve çok yakışmıştı saçlarını ve makyajını kuaförde halletmişti. Bende siyah smokinimi giyerek ona uyum sağlamayı başarmıştım."Çok güzel olmuşsun meleğim"
Diyerek omzuna bir öpücük kondurdum. Fazla tepki vermemişti çünkü alışmıştı bana.
"Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun"
"Eee afra hanım intikam günü geldi çattı bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?"
" Intikam soğuk yenen bir yemektir karan bey ve bu yemek baya soğudu. Daha fazla soğutmasak mı diyorum"
"Haklısın hadi gidelim"
Evden çıkarak arabaya bindik. 15 dakikanın sonunda ahmet CANER in davet verdiği yere geldik. Arabayı girişteki yere park edip afra dan önce arabadan indim ve kapısını açtım. Elimi uzattim. Elimi tutarak arabadan indi. Beraber içeri girdik. Allahtan gazeteciler falan yoktu bu bizim için büyük bir şanstı.
Girişteki görevli yanımıza gelerek
"Hoş geldiniz efendim isminizi rica edebilirmiyim"
"Karan KARAN DUMAN "
"12 numaralı masa efendim söyle eşlik edeyim"
Dedikten sonra görevliyi takip ederek bizim için ayrılmış olan masaya ulaştık. Görevli ıyi eğlenceler dileyerek yanımızdan uzaklaştı.
"Karan ben çok heyecanlandim"
"Sakin ol güzelim heyecanlanmani gerektirecek bir durum yok"
"Burdaki insanların çoğunu tanımıyorum yanıma gelirlerse ne tepki verecegimi bilmiyorum"
"Evde konuştuğumuz gibi yapacaksın nazikçe gülümseyip ellerini sıkacaksın kim olduğunu sorduklarında ise ikimiz de aynı şeyi yani nişanlı olduğumuzu söyleyeceğiz ismini ise yine afra olarak söyleyeceksin anlaştık mı?"
"Tamam inşallah pot kirmam"
"Sen neleri başardın bunu da basarirsin"
"Hadi gel oturalim yoksa ben düşüp bayılacağım burda"
Afranin sandalyesini çekerek oturmasına yardımcı olduktan sonra bende yanına oturup elini tuttum. Davetlilerin büyük bir çoğunluğu geldikten sonra ahmet CANER sahnede belirdi.
"Öncelikle bu güzel gecede beni yanlız bırakmadığınız iç in hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Biliyorsunuz ki bundan 3.5 ay öncesine kadar iflas etmenin eşiğine gelmiştim. Bir şekilde kendimi toparladım ve işlerimi yoluna koymayı başardım. Sahibi olduğum caner holding bazı ayrılıklar yaşasa da bunlar bizim iç in gelip geçici şeylerdi. Şimdi ise büyük bir adım yeni hayatımızın yolunu tuttuk. Geldiğiniz için tekrar hepinize tesekkur ediyor iyi eglenceler diliyorum" dedikten sonra salonda buyuk bir alkis tufanı kolptu. Bir sure onumuze gelen yemekler ile oyalandiktan sonra dans muzigi basladi. Yanimiza benim boylarimda sarisin bir erkek yaklasti ve elini afraya dogru uzatarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AFRA
Teen Fictionİnsan bazen kim olduğunu merak eder bende şuan kendime o soruyu soruyorum. Kimim ben... Şuan bir hastane odasında başım sargılı bir şekilde boş boş duvara bakıyorum yaşadığım olaya dair hatırladığım en ufak bir şey yok. Adımı bilmiyorum , yaşı...