الاشخاص

547 2 0
                                    

عائله الصاوى
هى من اكبر العائلات فى مصر تتكون من .......

الجد الاكبر : حسن الصاوى رجل فى السبعينيات من عمره رغم كدا باين عليه سلطته و جبروته و حكمته و عقله و كلمته مسمعوعه .....

الابن الاكبر : احمد حسن الصاوى عنده ولدين عنده 51 سنه نفسو يشوف ولادو جدا ماسك شركات العائله فرع القاهره و هو جدى جدا فى الشغل و كلمة ابوه مسموعه جدا بالنسباله و طيب اوى و حنون على بنات اخوه .....

مرات الابن الاكبر : نڤين عندها 49 سنه طيبه جدا و بتعتبر بنات اخو جوزها بناتها الى مخلفتهمش تعتبر هى الى مخلفاهم و بتتمنى اولادها يرجعوا علشان تفرح بيهم .....

الابن الاول : اسد احمد حسن الصاوى عندو 24 سنه بيدرس برا بقالوا اكتر من 9 سنين مرجعش مصر جدو كان بعتو علشان يدرس هو و اخوه علشان يرجعوا يمسكوا الشركات كلها هو وسيم جداا عندو جسم رياضى و بشره قمحاويه عيون سوده جدا و شعره بنى غامق و ناعم جدا (اختصار حلم اى بنت هههههه ) هو كان لطيف و مرح بس اتغير اوى من ساعت ماسافر ......

الابن الثانى : فهد احمد حسن الصاوى عند 23 سنه سافر مع اخوه هو وسيم بيشبه اخوه جدا بس عينو بنى و شعره اسمر ناعم و بشره قمحاويه و جسم رياضى ( برضو حلم اى بنت هههههه) هو طبعو زى اخوه بس الفرق انو بقا عصبي مش بيتحكم فى نفسو خالص .....

الابن الثانى : محمد حسن الصاوى متوفى من زمان هو و مراته رجاء و عندو بنتين .....

البنت الاولى : ايمى عندها 19 سنه مرحه جدا و لطيفه شعرها قصير لحد كتفها لونه بنى فاتح اوى مايل للدهبيو بشره بيضا و عنيها بنى فاتح و رفيعه و قصيره شويه و بتدرس فى اخر سنه فى الثانوى و بتحب عمها و مراتو جدا و كمان جدها لانهم مش بيرفضولها هى و اختها طلب ......

البنت التانيه : نورا عنده 18 سنه لطيفه و جميله عندها شعر بنى غامق طويل لحد بعد كتفها بشويه و جسمها مظبوط و عنيها بنى غامق و بشرتها بيضا قصيره بس دمها خفيف و هى برضو بتدرس فى اخر سنه فى ثانوى ( جدهم اثر يأخر ايمى سنه علشان يفضلو الاتنين مع بعض ) و برضو بتحب عائلتها جدا ...

وباقى الاشخاص نتعرف عليهم بعدين .....

احببت طفله حيث تعيش القصص. اكتشف الآن