~2~

120 5 0
                                    

O dva týždne neskôr..

Zobudím sa s dobrým pocitom že nejdem do školy. Dneska je výnimočný deň, pretože mám narodeniny. Budeme oslavovať moje 17 narodeniny. Neviem sa dočkať.

Pomaly som sa postavila a šla do kúpeľne kde som si spravila rannú hygienu. Potom som šla k šatníku a vytiahla si obyčajné modré kratase s bielim tielkom. Makeup som si nedala, lebo ja ho ani nemám. Šla som do kuchyne a pozdravila som rodičov a Nathana.

„Dobre ráno, ako ste sa vyspali? "spýtala som sa ich a pri tom som si šla vziať niečo na raňajky.

„Dobré ráno oslávenkyňa. Dobre sme sa vyspali, však?" povedal otec a pozrel sa na mamu a Nathana oni len prikývli.

Sadla som si k stolu už aj s raňajkami, vzala som si jeden toust a čaj. Ako tak som sedela tak sa moja rodinka rozprávala ale ja som nevnímala, čiže som nevedela o čom sa bavili.

„Kia hej počuješ nás?"povedala mama ale ja som stále nevnímala až pokým neskrikla moje meno.

„Co?.. Ja.. Zamyslela som sa.. Prepáčte." povedala som a pozrela sa na nich s ospravedlňujucim pohľadom.

„No chceli sme sa ťa opýtať že kde chceš mať tú oslavu. "povedal otec a ja som sa zamyslela. Nechcem aby bola tu a ani na záhrade. Aha! Už to mám!

„V lese. Chcem aby bola oslava v lese." povedala som a oni sa na mňa pozreli so zmätenými pohľadmi. Usmiala som sa a oni mi úsmev opätovali.

Tak na začiatok chcem povedať že zvýšim aktivitu čiže dneska ak stihnem bude ešte ďalšia kapitola a keď nie tak zajtra. Prajem krásny deň! Pa!

LUNA (werewolf story) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant