La vie en rose

1.3K 98 101
                                    

Gözlerim odama dolan ışık hüzmesi ile
aralandığında saatin sabah olmadığının bilincindeydim. Eylül ayı gelmiş, gelirken de yeniden hazırlanacağım üniversite sınavını hatırlatmıştı bana. Bu yüzden şu son günlerde uyumaya daha fazla takılmıştım ve şu an saatin 6 olduğundan emindim. Güneş batmaya devam ederken yana dönüp telefonumu elime aldım. Bu telefonla beraber geçireceğim son zamanlarımdı, Eylül ile beraber hayatım değişecekti. İkinci kez...

Telefonum parmak izimi okuyup açıldığında instagrama girdim. Son günlerde yapabileceğim maximum aktivite buydu. Çünkü diğer aktivitelerin hepsi başka bir şey vaad ediyor, yaparken buna hakkım yokmuş gibi hissettiriyordu.

Mesaj kutuma düşen mesajları okumaya başladım. Arkadaşlarımla olan ortak gruptan gelen mesajlar en üstte duruyordu, genelde onlar dışında konuştuğum kimse olmazdı.
 
  Hepsinin bir üniversiteye gitmesi mesajlaşma sıklığımızı azaltmıştı. Mesajlar ilgimi çekmeyince görüldü atıp geçtim ki bu son zamanlarda çok sık yaptığım bir durum haline gelmişti. Çünkü konuşulan tek konu üniversite hayatları oluyordu. Sohbetten çıktığımda istek kutuma düşen bildirimle bakışlarım oraya kaydı. Bir istek gözüküyordu, normalde dm kutum kapalı olmasına rağmen istek düşmesi şaşırmama neden olsa da istek kutusuna tıkladım.

Tanımadığım insanlarla dolu olan bir grup bildirimiydi bu. Grubu silecekken bakışlarım konuşmaya kaydı. Çok hızlı konuşuyorlardı, büyük ihtimalle birkaç aya ölürdü grup. Yine de birkaç ay sınav stresimi unutmaya yardımcı olabilirdi. Artılar eksilerden daha fazla olunca düşünmeden isteği kabul ettim. Parmakları ise çoktan ilk mesajı yazmıştı.

@ereslavinia : selam.

...

Başladığınız tarihi buraya alalım

Uzun bir aradan sonra burada olmak çok iyi hissettirdi, bir sürü kurgu var kafamda 7/24 insanları darlıyorum bu yüzden şunu bi okuyun diye SĞSMAĞÖSD kapak yapabilirsem yarın gelir kapak yapamazsam Allah bilir. Karakterleri sizin hayal etmenizi isteyecektim ama hayal edemeyenler için illa bir karakter olacaksa aşağıda resimlerini koyuyorum.

Liya ve Enes, hoşgeldiniz...

La vie en rose | Yarı Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin