Pytania z Instagrama
Jesteś z Krzychem w związku?
Nieee, mamy relacje przyjacielskie. A w ogóle skąd takie pytanie?Kogo z chłopaków z ekipy lubisz najbardziej?
Oczywiście, że Karola bo znam go najdłużej. A tak poza nim to Krzycha i Trombę.Ulubiona para z ekipy
Każda para jest wyjątkowa i naprawdę nie umiem wybrać.Wersow vs Murcix
Ludzie nie każcie mi wybierać pomiędzy dziewczynami, obie naprawdę bardzo lubię. Jakbyście się czuli jakby jakaś wasza koleżanka albo przyjaciółka wybrała kogoś innego niż was? Na pewno nie najlepiej, więc ja nie zamierzam wybierać pomiędzy nimi.Jeśli miałabyś szansę dojść do teamu x to byś odeszła od ekipy?
Oczywiście, że bym tego nie zrobiła. Z ekipą mam świetne relacje, a z teamu nie znam nikogo.Całowałaś się z kimś z ekipy?
Tak 🤫 (Nie z Karolem)Założysz kanał na YT?
Na razie nie planuję.Jak twoje odczucia po przeprowadzce?
Atmosfera jest spoko, można zawsze z kimś pogadać. Na razie ogólnie jest dobrze, ale wypowiem się jeszcze jak będę mieszkać tu dłużej niż tydzień.O co chodziło z tą ostatnią podróżą?
Wszystkiego dowiecie się na kanale Karola już w piątek. 🤫Studiujesz coś?
Tak, chodzę na studia prawniczeIle masz lat?
W tym roku 22.Dlaczego wcześniej nie występowałaś na odcinkach Friza?
Jakoś nie miałam okazji.Od kiedy znasz dziewczyny z ekipy?
Z Werką znam się z liceum, Martę od wtedy kiedy zaczynała z Mikołajem nagrywać u Karola na kanale. A Kasię to jakoś od marca, chociaż wcześniej kilka razy się widziałyśmy na mieście, ale jakoś nie było okazji aby się poznać.Kogo z ekipy znasz najdłużej? (Oprócz Karola)
Trombę.Ilu miałaś chłopaków? Były to związki takie na poważnie?
Miałam dwóch chłopaków. Chyba nie do końca były na poważnie skoro tak szybko się rozpadły...Masz ulubione miejsce w Krk?
Mam, ale nie zdradzę jakie 🤫
CZYTASZ
Instagram || Ekipa friza [ZAKOŃCZONE]
FanfictionSiostra Karola dołącza do ekipy. Zaprzyjaźni się z całą ekipą, ale poczuje coś więcej do Poczciwego Krzycha. Co się wydarzy?