Zuza (9)

2.3K 23 3
                                    

zuzawisnia

❤️167tys 💬7,6tys

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️167tys 💬7,6tys

zuzawisnia Właśnie dzisiaj skończyłam trzeci rok studiów, te trzy lata były dla mnie niesamowicie ciężkie. Mimo tego, że na studiach nie miałam łatwo dochodziły jeszcze problemy prywatne i rodzinne. Aż sama się sobie dziwię, że udało mi się to wszystko wytrzymać i że jestem w tym miejscu w którym jestem. To nie jest jeszcze koniec, bo zostało mi jeszcze dwa lata. Wiem, że te kolejne dwa lata będą jeszcze gorsze niż dotychczas było, bo to w końcu tak naprawdę już końcówka mojego uczęszczania do tego budynku (oczywiście jeśli uda mi się zdać wszystkie egzaminy itd.), a z każdym rokiem jest coraz trudniej. Dzisiaj również obchodzę swoje 22 urodziny. Dziękuję wszystkim którzy przyczynili się do tego że jestem tu gdzie jestem.
Szczególnie podziękować chcę mojemu bratu Karolowi @frizoluszek za to że przez te wszystkie lata wytrzymałeś ze mną i dawałeś mi zawsze rady, nie raz mi pomogłeś wyjść z jakiegoś kłopotu. Nie raz udowadniałeś, że jestem dla ciebie ważna, nie raz broniłeś mnie mimo tego, że cię o to nie prosiłam, nie raz uspokajałeś mnie, nie raz wstawiałeś się za mną u rodziców. Nie raz wspierałeś mnie w trudnych chwilach. Jesteś najważniejszą osobą w moim życiu, nie wiem co bym bez ciebie zrobiła. Mimo tego, że kłócimy się (chyba tak jak każde rodzeństwo) to nie umiemy bez siebie żyć. Wiem, że nie zawsze mogłeś mi pomóc, ale rozumiem to bo masz swoje życie i swoje sprawy, ale starałeś się to robić jak najczęściej.
Dziękuję moim rodzicom za to że mnie wychowaliście i daliście mi szansę abym była na tym świecie. Pozwalaliście mi rozwijać swoje pasje i zainteresowania. Wspieraliście mnie, tłumaczyliście to czego nie rozumiałam. Pchaliście mnie do przodu gdy ja się bałam pójść do przodu. Mimo tego że nie widujemy się zbyt często wiem, że mogę na was liczyć i nie zawiedziecie mnie. Wiem, że jesteście ze mnie dumni, że zawsze we mnie wierzyliście i za to wam dziękuję. Kocham was!
Dziękuję Weronice, Marcie, Kasi i Moni (@wersow @murcix @fusialka @m.xrly), że byłyście przy mnie, że nie dałyście mi się poddać, że potrafiłyście zawsze mnie wysłuchać i mi pomóc. Uwielbiam was laski! Nie raz miałam trudne chwile to wy zabierałyście mnie na babski wieczór, gdzie potarafiłyście mnie rozweselić.
Dziękuję mojej najlepszej przyjaciółce Marcie @marta_polanska za to że jesteś w stanie wytrzymać to, że nie miałam czasu dla ciebie ostatnio (obiecuję że to się zmieni), przyjaźnimy się od 6 klasy podstawówki, mimo że chodziłyśmy później do innych szkół nasz kontakt nie zanikł tylko wręcz przeciwnie- poprawił się. Dziękuję, że wyciągałaś mnie z dołka, że wyciągałaś mnie na imprezy i na zakupy gdy nie miałam ochoty. Dzięki!
Dziękuję Krzychowi @poczciwykrzychu i Mateuszowi @trombabomba za to że jesteście, za to że staliście się moimi prawdziwymi przyjaciółmi i nigdy nie wystawiliście mnie, że pożyczaliście mi auta gdy nie miałam swojego. Jest wiele różnych rzeczy za które wam dziękuję, ale to już należy do rzeczy prywatnych.
Dziękuję Majkowi @_minimajk za twoje dowcipy i że gdy się wsciekałeś potrafiłeś wywołać uśmiech na mojej twarzy.
Dziękuję Łukaszowi @wujekluki za rady, za zrozumienie, za pomoc, za zaufanie. Ostatnio bardzo mi pomogłeś za co ci ogromnie dziękuję.
Dziękuję Mikołajowi @therealmixer za naukę grania w fifkę i za miłe chwile, które spędziłam z tobą i Martą.
Dziękuję!!! 🥺💞
Jest jeszcze wiele innych osób, którym wypada podziękować, ale to już zrobię prywatnie.

Komentarze:
frizoluszek @zuzawisnia wzruszyłem się. Ja również tobie dziękuję, bo moje życie bez ciebie nie było by takie samo. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
•••zuzawisnia @frizoluszek ❤️

fusialka 💞

murcix 🥺

m.xrly @zuzawisnia rozczuliłaś mnie 🥺

trombabomba @zuzawisnia Najlepszego!
•••zuzawisnia @trombabomba Dzięki! 💕

wersow Uwielbiam!

therealmixer Ale wzruszające 🥺

wujekluki @zuzawisnia pamiętaj możesz na nas liczyć
•••zuzawisnia @wujekluki 💕

_minimajk 🥰

poczciwykrzychu Ale się rozpisałaś 😱

marta_polanska @zuzawisnia Wszystkiego najlepszego! Ps. Trzymam za słowo
•••zuzawisnia @marta_polanska ❤️

sylwiaprzybysz Razem z @jdabrowski życzymy najlepszego!
•••zuzawisnia @sylwiaprzybysz @jdabrowski Dzięki!

user719 🙄

fanizuzy @zuzawisnia 100 lat!
•••zuzawisnia @fanizuzy 💕

Zobacz więcej komentarzy...

Instagram || Ekipa friza [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz