3.

19 7 2
                                    

Po měsíci

Lucy přijde ke mně do bytu v půl čtvrté a potká mé spolubydlící Míšu a Máru. Během těch pár týdnů se docela skamarádili. Obejmu Lucy a pozvu ji k sobě do pokoje. 

Ten měsíc byl delší, než jsem čekala. Musela jsem na školních chodbách ignorovat Radka, který má nový úlovek, je to Klára z jeho třídy. Ale nebýt Lucy, která byť nechodí na naší školu a taky je o rok starší, tak bych to nezvládla. S Lucy jsme se dosti spřátelili. Chodí minimálně třikrát týdně ke mně a povídáme si o školních drbech, jako dnes.

,,To mi nebudeš věřit, co jsem viděla." Posadí se na mou starou postel, která trochu vrzne pod tím pohybem. Prohrábne si vlasy a začne horlivě gestikulovat. ,,Včera jsem šla při hodině na záchod, abych si rychle zakouřila, no to je jedno, ale to podstatný. V pohodičce si to šinu na dámský záchody, když uslyšim divný zvuky, ale ignorovala jsem to, prostě jsem měla velkej absťák. Vstoupim na ty záchody, všechny kabinky jsou volný až na jednu. Tak jsem si řekla, když už tady jsem, tak se aspoň kouknu, kdo si to rozdává na záchodech. Zaposlouchám se a hádej, kdo to byl, neboj, znáš je." Na chvilku se nadechne.

,,Já nevím, třeba Kačka a Štěpán." Ty dva spolu už chodili od prváku a byli to kamarádi Lucy. ,,Ne. Byli to Adam a Štěpána." Nevěřícně na ni vytřeštím oči. ,,Cože?!" Lucy se pouze tomu zasměje. Adam je kapitán fotbalovýho týmu a Štěpána je ještě větší "šprtka" než já. Pokud vím, ty dva se totálně nesnáší.

,,Pořád hrozně vzdychala, já dostala totální záchvat smíchu, až jsem nakonec od nich utekla do třídy." Líbí se mi, když se Lucy směje. Nevím proč, ale pokaždé, když je šťastná Lucy, tak jsem taky šťastná. Opřu si hlavu o postel a užívám si její smích.

,,Páni, mě se nic tak vzrušujícího nestalo." Přiznám se jí. ,,No můžeš bejt ráda, protože pokaždý, když vidím Štěpánu, mám chuť se smát." A takhle jsme si povídali do té doby, než Lucy musela odejít se učit, protože se blíží její maturitní zkoušky. Rozloučili jsme se a já se šla vysprchovat a pak rovnou na kutě.

_____________________________

V noci mě probudilo hlasité vzdychání. Ach jo. Míša a Marek. Různě jsem se v posteli přetáčela, ale spánek se ke mně ne a ne dostat. Napsala jsem Lucy:

Anna: spíš?

Asi mi neodepíše, tak jsem hodila mobil zpátky na stůl a lehla si do vyhřáté postele, když v tom cink. Tak jsem se zvedla zpátky z postele, zase ke stolu.

Lucy: ne ;)

Anna: já taky ne, Míša a Mára mají chuť se sbližovat.

Lucy: *nevěřícně zíra* *nediví se*

Anna: *sarkastický smích* hahahahahaha

Lucy: ja ti řikala ze se mas odstehovat

Anna: a kam

Lucy: ke mne hloupoucka

Anna: to vyřešíme jindy, můžu k tobě?

Lucy: jasne

Vypnu si mobil a převléknu se do něčeho lepšího. Zvolím volné triko a šedé tepláky. Učešu si hnědé vlasy a mohu vyrazit. Neslyšně odejdu z bytu, abych nevyrušila zamilované hrdličky.

Když se konečně dostanu k Lucy, jsem ještě více unavená, než předtím. Zazvoním na její dveře a otevře mi je unavená Lucy v noční košili. Otevře dveře, abych vstoupila dál. Lucy zamkne a rovnou si lehne do postele, já si lehnu k ní.

Ucítím tu její vůni. Kouř a levandule. Divná kombinace, ale mě strašně voní. Zhluboka se nadechnu, abych si to užila a zaklapnu svá oční víčka. A konečně usínám.

Probudím se v 03:19 a zase nemohu spát, Bože, co je tohle za noc. Zvednu se z postele a jdu si pro sklenici vody. Lucy má malý byt. Kuchyňka s jídelní stolem a obývákem. Nečepuji si do nedaleké sklenici vodu a piju vodu hlubokými doušky. Odložím sklenici, že se vrátím zpátky do postele. Ale leknu se Lucy stojící uprostřed místnosti.

,,Nechtěla jsem tě probudit," prohodím. ,,Stejně jsem nemohla spát." Protočí panenkami. ,,Obě máme krušnou noc."

,,Jo to asi jo, ale já nemůžu spát kvůli tobě." Kvůli tobě tak zdůrazní, až se leknu. ,,Proč?"

,,To ti říct nemůžu." Řekne naštvaně a chce odejít, ale já ji zastavím. ,,Počkej." 

Podívá se na mě medovýma očima a já v tu chvíli nemůžu. Nemůžu udělat nic. v jejích očích je tolik emocí, ani se v tom nevyznám.

Položí mi její ruku na tvář a přitáhne si mě k sobě. Druhou ruku mi položí na pas. Měla bych jí něco říct, ale co? Líbí se mi, jak se mě dotýká, v mých žilách je najednou tolik života jako nikdy. ,,Promiň." Šeptne a pak se to stane.

Políbí mě. Její plné rty na mé narazí a já s tím nic nezmůžu. Má tak hebké rty, polibek ji oplatím. Ruku ji zapletu do jejích blonďatých kadeří a přitáhnu si ji k sobě blíž. Pootevřu rty a Lucy toho využije a náš polibek prohloubí. Bylo to tak příjemné, dokud jsem si neuvědomila jednu věc - já nejsem homosexuálka (to jsem si jen myslela...).

Odtrhnu se od ní. Lucy na mě zaraženě kouká. Ten moment využiji, popadnu rychle své věci a odejdu.

Another Love FilmKde žijí příběhy. Začni objevovat