Gondolom mindenkinek megvan a tipikus Mary Sue-s kinézet: Fekete kapucnis pulcsi, fekete nadrág, fekete cipő, fekete vagy (nem természetes) vörös, teljesen fekete vagy vörös szemek, sápadt....stb.
Amit semmiképpen ne adj rá:
Full fekete/vörös szemek, OK NÉLKÜL (Nem, attól, hogy démon vagy, még nem kell, hogy ilyen színű legyen a szemed)
Kapucnis pulcsi (Ez használható, de csak akkor, ha nem más cp karakterek pulcsi színét használod)
Magassarkú cipő
Kényelmetlenül ribancos ruhák, amikben nem tudsz mozogni
Vörös haj (Az ilyen OC-knak általában a vértől vörös a haja...ami a való életben nem működne, mert a vér rászáradna a hajadra és előbb vagy utóbb lepotyogna)
Természetellenes haj, OK NÉLKÜL
Egyéb dolgok, amit a többi cp karakter visel/"használ" (Pl: Jeff vigyora, EJ "szeme",)
Nagyon vékony, de mégis szupererős testalkat
Neon színek, amiktől vérezni kezd az olvasó szeme
Természetellenes szemszínek, OK NÉLKÜL
Erős smink (Ez CREEPYpasta...nem SEXYPasta)
Minden más használható
Maszkok:
Gondolom mindenki látott már olyat, hogy egy fekete szájmaszk és rajta egy fehér proxy jel. Nos, ilyet a valóságban nem tudsz csak úgy a sarki boltból beszerezni. A maszknak legyen valami köze a történethez (Pl: Ha az OC egy színész volt, akkor valószínűleg nem fog hokimaszkot viselni). És a legfontosabb....Ne legyen a maszkja olyan, mint többi cp karakternek, akik maszkot viselnek.
YOU ARE READING
Hogyan alkoss egyedi creepypasta OC-t
FanfictionAvagy hogyan kerüld el azt, hogy a karaktered Mary Sue/Gary Stue legyen. Mivel ilyet még nem láttam magyarul, ezért úgy gondoltam, hogy csinálok egyet.