Hey! Sperăm ca această carte să vă ajute să vă dezvoltați pasiunea pentru scris.
Suntem siguri că vom descoperi scriitori plini de talent, dar care au nevoie de un mic ajutor și câteva sfaturi, sau recomandări!
Criticile sunt unul dintre modurile prin care putem vedea unde am greșit și unde mai trebuie să lucrăm.
Pentru a primi o critică complexă, vă rugăm să completați formularul următor, într-un singur comentariu:
1. Numele cărții:
2. Genul cărții:
3. Numărul de cuvinte per capitol:
4. O descriere cât mai concisă:
5. Nota pe care ți-o acorzi tu:
6. Tag unei persoane interesate:
7. Tag criticului:
Marccla08
Haruna03
ll-Goth_Fairy-ll
LuxOnYouVă rugăm să citiți următoarele reguli. Acestea joacă un rol important în modul în care vă va arăta critica.
1. Nu dorim să primim comentarii negative sau nepoliticoase. În cazul în care critica nu este pe placul vostru, asumați-vă faptul că ați decis că vreți să fiți criticați. Vom încerca să fim sinceri, dar nu într-un mod care să jignească, astfel încât critica să vă poată ajuta.
2. Dacă au trecut deja mai multe de zile și nu am postat critica, puteți să ne întrebați în ce stadiu se află, dar nu fiți insistenți. Nu putem fi mereu aici să criticăm.
3. Nu acceptăm cărți cu o mulțime de greșeli gramaticale, sau de scriere și cu mai puțin de trei capitole publicate.
4. De asemenea, va exista și o plată, dar aceasta nu va fi exagerată. Ea va fi aleasă de către persoana ce va executa comanda. Suntem de părere că, atâta timp cât noi am muncit, așteptăm asta și de la voi. Plata trebuie achitată, din respect pentru munca pe care am depus-o.
Acestea fiind zise, așteptăm comenzi!
CITEȘTI
Critici și sfaturi
RandomCartea este deschisă. Criticile sunt unul dintre modurile prin care putem vedea unde am greșit și unde mai trebuie să lucrăm.