Inimi Desfrânate

51 2 0
                                    

     

     Bună, Mila_Rose!

     Eu sunt ll--Goth_Fairy--ll, și fac parte din echipa ce se ocupă de prezenta carte de critici. Am avut la rândul meu niște povești publicate pe Wattpad, dar din cauza unor circumstanțe neprevăzute, mi-au fost șterse de pe cont. Presupun că am avut întotdeauna o afinitate pentru cărți, de aici hotârându-mă să mă apuc să-mi scriu și eu povestea. Dupa o lungă pauză de la scris, din cauza vieții aglomerate de licean, am reînceput de curând, mulțumită acestei „vacațe". Filiera mea este tot romantism, împletit cu stilul contemporan, axându-mă mai mult pe impresia adolescentină asupra ideii de iubire, cu influențe de bildungsroman. Umează să public primul capitol din romanul meu ce se va intitula „Montagne russe". Te invit cu drag să arunci o privire când va apărea.

     Mulțumim pentru comanda ta!

     Sunt mare amatoare de cărți romantice, dar nu mi-au trecut prin mână atat de multe cotate 18+. Totuși, după numărul de ividiat de urmăritori și accesări ale lucrărilor tale, cred că într-adevăr ești o scriitoare cu potențial. Din puntul meu de vedere, ai cunoștiință în privința temelor căutate și te pricepi în a le folosi în favoarea ta, lucru pentru care te felicitit!

     Coperta este una atent făcută, în cromatica ce se potrivește mânușă temei. Filtrul alb-negru, intuiește tema senzualității și a misterului, speculate în carte. Fiind personal înclinată spre acest registru de non-culori, este un punct adus în plus.

     Descrierea este atrăgătore, pentru romanticii amatori, dezvăluind exact atât cât trebuie pentru a atrage cititorul.

     Titlul mă duce cu gândul spre Cele 50 de Umbre ale Lui Gray. De aemenea intuiește foarte bine evoluția celor doi protagoniști de-a lungul firului narativ. Din ce am citit până în acet moment, Alaia și Caleb par două personaje puternice, bine conturate, cu povești ce se țes în spatele lor, justificându-le atitudinea, gândurile și sentimentele. Observ că ambii protagoniști au ajus la maturitate fiind înconjurați de propriile ziduri ce se tot îngroașă cu trecerea timpuli, privându-i de sentimente și atașamente emoționale față de alte persoane. Bineînțeles, aici apare tipicul eveniment romantic în care cei doi reușeșc să trecă unul de zidurile celuilalt, cred eu, până la sfârșit. Dar, presupun că nu este bătut în cuie și orice se poate întâmpla, fiind totul la latitudinea ta.

     Acțiunea evoluează gradual, asamblând frumos decorul vieților celor doi. Îmi place cum ai construit fundalul lor, evidențiind diferențele dintre aparența dură și esența sensibilă a fiecăruia. Capitolele sunt de o dimensiune potrivită, deci ușor de citit, un alt plus fiind adus în acest sens.

     Stilul e simplu aducând cu cel contemporan. O sugestie de a mea este să adaugi mai mult dialog. Va dinamiza acțiunea, menținând atenția.

     În schimb, îți sugerez modificarea numărului consacrabil de fraze extrem de lungi. Creează o ambiguitate inconfortabilă, pe alocuri. Sugestia mea este ca atunci când dorești să schimbi direcția propoziției, să pui punct și să începi o alta. Propozițiile scurte atrag și mențin captivă atenția cititorului. Dau fluiditate textului tău și ajută la o înțelegere mai bună a mesajului.

     Prin carte mai apar anumite typos, greșeli gramaticale și unele greșeli în exprimare, dar se mai întâmplă atunci când scrii repede, deci este de înțeles. În plus știu că este greu să găsești greșeli în propria lucrare, întrucât, familiarizat fiind cu textul, le treci involuntar cu vederea.

     Apar, de asemeana niște discordanțe ale timpurilor verbale ce produc confuzie cititorului. Recomandarea mea este să folosești mai multe verbe la geruziu în frazele lungi. Textul tău este aranjat frumos în pagină iar o bilă albă o constă scrierea respectabilă cu diacritice.

     Per total, cartea ta este antrenantă și încinsă, să spunem așa, perfectă pentru căutătorii cărților erotice.

     Din punctul meu de vedere, cartea este de un opt. În concluzie, sper că opinia mea umilă te-a ajutat și te mai așteptăm și cu alte comenzi!

     Plata constă în voturi la toate capitolele cărții "Manuscrisele Sângerii" a lui Marccla08. Spor la scris și la citit!

     Cu drag,

     ll--Goth_Fairy--ll

Critici și sfaturiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum