Această critică este realizată de @LuxOnYou! Lectură plăcută!
În primul rând, aș dori să menționez faptul că m-a impresionat într-un mod plăcut. Eu, cel puțin, nu am mai citit nimic asemănător până acum. Te atrage încă de la primele cuvinte, ceea ce m-a făcut să o continui, în ciuda faptului că nu aveam prea mult timp la dispoziție, pentru a afla ce se va întâmpla mai departe.
Titlul este unul sugestiv, oferind o nuanță de Mystery cărții. Acesta este un pas către o carte de succes, reprezentând primul contact cu cititorul.
Descrierea este una bună, invitând cititorul spre lectură. Prezintă evenimentele care se vor desfășura pe parcursul cărții, menținând misterul. Pot zice că m-a surprins plăcut!
La prolog nu am nimic de obiectat. Este scurt și la obiect. Totuși, ar fi fost mai bine dacă era detaliat puțin mai mult.
La conținut am câte ceva de zis. Încearcă să lași spațiu între paragrafe mai des, pentru a arăta mai „clean". Exista unele greșeli gramaticale ici-colo. Acestea nu sar în ochi, dar ar trebui eliminate pentru ca, pe viitor, alți cititori să nu le observe.
Încearcă să oferi o mărime constantă dialogurilor. Nu este recomandat să fie nici prea lungi, dar nici prea scurte. De asemenea, la dialoguri folosește linia de dialog, și nu cratima. Este o diferență mare.
Acțiunea se desfășoară liniar, firul narativ are logică și se observă o amprentă personală. Mi-a plăcut modul tău de a descrie. Este unul destul de complex, încât îți poți imagina totul. Conținutul cărții tale este unul amplu, iar capitolele au lungimea potrivită.
În rest, mi-a plăcut ideea cărții și modul în care ai îmbinat narațiunea, descrierea și dialogul! A fost o plăcere pentru mine să îți descopăr cartea și sunt curios să aflu ce se va întâmpla în continuare. Felicitări!
Ca să nu mă mai lungesc, îți voi acorda nota 9.50 !
Sper ca această critică să nu fi fost prea scurtă. Fiind prima mea critică, încă încerc să mă perfecționez pe această categorie!
Anyways, sper că ți-a plăcut și te-a ajutat. Abia aștept să îți citesc cartea în continuare! (Am citit doar 3 capitole.)
Plata constă în voturi la cartea prietenului meu Marccla, intitulată „Manuscrisele Sângerii", dar și o părere de minim 5 rânduri la un capitol la alegere. Mulțumesc anticipat!
CITEȘTI
Critici și sfaturi
RandomCartea este deschisă. Criticile sunt unul dintre modurile prin care putem vedea unde am greșit și unde mai trebuie să lucrăm.