MTS | 3

213 26 11
                                    

Hani's pov

" bilik aku mana? "


" erk haaaaaaaaaaaa "


MANA ADA BILIK DIA!! BILIK SHARE!!




" selama ni kita share,, tapi kalau awak nak tidur bilik tetamu pon boleh "



jungkook pandang aku pelik.. apa pandang-pandang?




" aku? tidur bilik tetamu? apahal kau je tak tidur sana? "





" eh amboi amboi apahal pulak? awak yang nak sangat tidur asing.. bukan hani "




" eh aku suami! kau jangan nak melawan "





" eh tiba-tiba mengaku pulak suami hani? kenapa tak
mengaku depan areum? "




jungkook jeling aku.. apa betul en apa aku cakap?





" kaulahhh tidur bilik tetamu.. ala lagipon ni mesti rumah aku en? "




" eh tolong sikit ea.. apartment ni apartment hani... atas nama hani "



" ah kau cerita nak gebang.. bukti mana bukti? "




dasar suami durhaka.. aku masuk bilik amik document rumah



" terang-terang kat situ tulis PARK HANI.. ha yang ni borang lepas kawen tuka nama JEON HANI.. puas? "




again,,  dia jeling aku.. huhh dah kalah nak jeling dasar





" dahla,, tidur jela sekali.. hani ni isteri awak bukan orang asing "




" berapa kali aku nak cakap?! aku geli la nak mengaku laki bini dengan kau!  apa yang susah sangat kau nak faham?! "




" eh takyah aa nak melenting.. taknak sudah tidur bilik tetamu..tu tentang dengan BILIK HANI "




aku tekankan perkataan 'BILIK HANI' biar sedar sikit.. jungkook meluru masuk bilik tinggalkan aku kat ruang tamu.. aku kemas document tadi letak atas meja..



>>>>><<<<<<


ingat nak masak tapi tengok jam macam dah lari timing.. aku order jela.. aku ketuk billik jungkook



" awakk!! "


diam



" awakkk??! "



diam.. eh dah mati reput ke apa dia ni? janganlah banyak lagi dosa dia tak terampun tergantung roh nanti


" AWAKK??!! "




" NAK APA?!



ha gheti pulak jawab




" hani nak order dinner.. awak nak makan apa? "




" kau order jela pizza "





" pizza mana kenyang "






" sukahati kaulah dah jangan kacau aku "



" awakk...? ooo jungkook? "





aku syak otak tak empuk nak maki laki sendiri tak maki rasa rugi pulak..  maki jela




" babi "




aku mengalah jelaa,, duduk depan tv order pizza.. 2box besar yela kitorang makan breakfast je.. tidur sampai petang tahu-tahu dah dinner.. apa nak jadi bini seghupa yini hm




lepas pizza dah sampai aku ketuk bilik jungkook lagi


" jungkook pizz- aik nak pergi mana malam-malam ni? "




belum sempat aku habis ayat jungkook dah keluar.. handsome handsome nak kemana ye dok?





" aku nak keluar jap "




" yela awak nak pergi mana? "



" takpayah tahulah "



jungkook pakai jam dia berlalu pergi depan.. aku follow..




" jungkook bagilah tahu hani awak nak pergi mana..nanti apa-apa jadi kan dah susah.. tu pizza dah sampai tu siapa nak makan? awak yang nak tadikan? jungko- "



" kau boleh diam tak? aku nak keluar nak jumpa areum!  pizza ni aku tak cakap pon aku nak!  kau lahaplah sorang-sonang "




dia pandang aku tajam.. wadehelmeyn




" jungkook takkan awak nak tinggalkan saya sorang-sorang dalam rumah ni.. jungkook!  JUNGKOOK!  "





jungkook pon blah tinggalkan dumbfounded.. cool jungkook cool bagus sangat!


sabar hanii sabar- selagi boleh sabar kita sabar......


























tbc.. vomment :)

[ H ] MISSION TACKLE SUAMI || jjk Where stories live. Discover now