- Ești o ființă cereasca Darrin! Nu poți face ce vrei tu la cine vrei! Ești un inger, în numele Domnului, îi porți sângele, pielea, cuvintele. Ce vrei mai mult?- Îmi vreau aripile înapoi Farrses, nu a avut dreptul sa mi le ia sau să-mi facă ceva! Sunt ale mele!
- Îmi e teamă draga frate...
- Nu-ți fie, o sa le iau inapoi fie ca vrea fie ca nu!
- Nu de asta îmi e frica Darrin-- acesta nu mai apucase să-și termine cuvintele de spus pentru ca Darrin a dispărut -- Îmi e frica de lăcomia ta nesfârșită.
When he lost his wingsCand îngerii devin destul de mari pentru a-și îndeplini îndatoririle față de Dumnezeu, acestia primesc unicele aripi așteptate de toți.
Reguli
Întâiul frate mereu va fi primul în tot.
Niciodată nu injosim
Nu vorbim urat
Ne respectam
Nu privim la altu
Nu luam ce esta al altuia
Ajutam!
Nu lăsăm păcatul sa ne buruie
Cate și mai câte, sute peste sute, mii și mii de reguli doar pentru a fi pur, dar nimeni nu a luat în calcul ca nu toți îngerii vor sa fie la fel, sau cel puțin îngeri.
Elian, primul copil și-a primit aripile înainte de judecata sortii sale acesta hotărând sa rămână alături de tatăl sau pentru a veghea peste mari și tari pe viata.
Farrses mezinul având un suflet curat și plin de dragoste ca și mama acestuia a coborat pe pământ pentru a avea grija de oameni care îi cer ajutorul. Acesta primind și el la rândul sau o pereche de aripi albe ca laptele și strălucitoare ca ochii sai albaștri.
Darrin fiind fiul mijlociu are de la ambii parinti câte ceva dar nu numai de la aceștia... Darrin a fost legat de lumea celor căzuți în momentul în care a fost aruncat în prăpastia de nicăieri pentru a-și dobândi aripile Din păcate acesta nu a fost pregătit pentru ritual asa ca nu și-a dobândit aripile dar a făcut primul păcat, și cel mai grav, a ucis. Din neatenție, neștiință, nevoie cum s-a întâmplat dar tot a făcut asta. Un om vinovat fiind doar propriul semen pentru "ajutorul" pe care i l-a acordat lui atunci când avea nevoie mai mult decat orice pentru a se ridica in ochii Tatălui Sau.
Din acesta cauza Dumnezeu i-a scăzut avuția din ochii acestuia fiind doar un biet înger. Cei care nu-și pot găsi aripile în timpul ritualului au inima rea și aceia nu merita sa fie îngerii lui Dumnezeu ci ai nimănui, pe cont propriu mai pe scurt.
De atunci zilele de viata a le lui Darrin au devenit ca și sufletul sau, rele, la fel și acesta. Culoarea parului s-a închis de la blond la negru, ochii acestuia verzi au devenit negri lipsiți de orice culoare si vagă, și de asemena semnele au apărut pe pielea acestuia ca florile în asfalt.
- Nu a fost vina mea! Am fost nedreptățit!
- Si de aceasta data, Darrin? Elian i-a pronunțat numele cu cruzime și ura pentru faptele acestuia care din câte se vede, se repeta din ce în ce mai des.
- N-a fost vina mea -- spune acesta cu știința în glas.
- Atunci explica de ce venele tale sunt din ce în ce mai negre? De ce ți s-a interzis sa intri în casa raiului? De ce lumea se teme de tine? Asta vrei tu? Sa fi teamă din ochii tuturor?
- Tu ai spus-o frate, nu eu. Poate ca asta vreau, te-ai gândit mult la asta? Asta te rodea pe înauntru? -- acesta adaugă și da sa plece în întunericul din spatele sau dar reușește sa spună...
- Nu-ți face griji frate, n-am sa fiu niciodată ca tine dar ai grija sa nu ajungi tu ca mine. Nu uita, când ceva nu e gata nu-l lua, nu e bun, pune mana pe acesta când e gata făcut.
- Ce are asta desface cu mine?
- Poate ca tu ai aripi albe, dar sufletul tău e mai lacom decât ochii mei, frate.
Spune cu un rânjet larg pe fata înainte ca acesta sa fie exilat în lumea oamenilor, unde avea să-și petreacă restul vieții sale nemuritoare.
__