''Alarmdan önce uyanılan bir gün daha.'' diye geçirdim içimden. Aşina olduğum melodiyi birkaç saniye daha dinledikten sonra kapattım.
''Merry-Go-Round of Life''
Bir melodi ne kadar huzur verebilirse o kadarını veriyordu. İçinde bulunduğu filmde cabası elbette.
Bir yazın daha sonu gelmişti. Lise hayatının son ilk günüydü bugün. Pek de heyecanlı sayılmazdım açıkçası. Öyle ahım şahım bir lise hayatım olmamıştı. Söylenenler gibi unutulmaz anılara da sahip değildim. Sadece mezun oluyordum işte.
Tulim: KALKTIN MI?
Tulim: Heyecandan ölmek üzereyim.
Benim aksime son senesi olduğu için yerinde duramayan tek kişi Tuanaydı. Zaten onun dışında pek de konuştuğum yoktu.
Ceylan: Kalktım.
Ceylan: Sadece okulun ilk günü. Sakin kuzencim.
Tulim: Sakin filan olamam ben.
Tulim: Kalk hazırlan. Annem götürecek bizi okula.
Tulim: Yürüme boş yere.
Mesajına beğeni bırakıp dinlediğim şarkıya döndüm.
''Mystery of Love''
Dinlediğim şarkıları mevsim mevsim ayırmayı çok severdim ve bu şarkı da kesinlikle yaz şarkısıydı. Her sene sıcaklardan şikayet edip, yazın bitmesine dair hayıflanmalarımı sürdürsem de yine de içim hep bi mutsuz olurdu.
''Neyse, sabah sabah bu kadar keder yeterli.'' deyip hazırlanmaya başladım. Okulun üniforma kuralının, son sınıf öğrencileri için az da olsa esnetilmesini hep çok mantıklı buluyordum. Abartıya kaçmadan siyah bir bluz ve pantolon giyip odamdan çıktım.
Tulim: Geldik biz.
Ceylan: Geliyorum.
Babamla ablam çoktan işe gitmişti. Evden son ayrılan her zamanki gibi bendim. Kapıyı güzelce kilitleyip arabaya bindim.
''Günaydın teyzecim. Günaydın Tuli.''
Normalde okula yürüyerek giderdik ama anlaşılan Tuana bir şekilde teyzemi ikna etmeyi başarmış.
''Günaydın teyzem. Nasılsın bakalım?''
''İyi teyze, aynı. Siz nasılsınız?''
''Sabah sabah bu sarı yüzünden kalkmak zorunda kaldım. Neymiş okulun ilk günü rüzgardan saçı bozulabilirmiş.''
Anlaşılan teyzemi ikna ettiği sebep buymuş.
''Anne artık on ikinci sınıf öğrencisiyim ben. Okula havalı havalı girmem lazım. Hem saçım da çok güzel oldu. Dimi Yavru Ceylanım?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlama, olur mu?
Teen FictionLise hayatını yalnız bir şekilde bitireceğini düşünen Ceylan, teneffüste kitap okurken aldığı mesaj yüzünden yeni arkadaşlıklar edinmeye başlar. Bilinmeyen numara ile konuşmaya başlayan Ceylan, yalnızlıktan kurtulmaya başladığını düşünür. Hayatına...