↭chapter 20

83 8 0
                                    

"Hey"

Kata seseorang di belakang minji. Minji menoleh ke belakang Dan terlihat beakjin. Minji memandang hadapat semula tetapi baekjin menarik tangan minji.

"Oh baekjin oppa pon ada lagi best nihh"

Kata ahrin dengan teruja. Baekjin hanya senyum Dan melambaikan tangannya kepada ahrin.

'Aishh mana jungkook ni. Selalunya dia melekat dengan aku. Aku lebih rela jungkook dari baekjin'

Bebel hati minji.

"Baikk semua dah ada kan"

Kata Mrs Song.

"Malam ni kita akan jalan kan satu aktiviti. Aktiviti yang sangat seronok. "

Kata Mrs Song dengan teruja.

"Asal dia yang lebih"

Bisik sangji di telinga jin.

"Dia memang macam tu. Kau tunggu Mr Kim pula nanti"

Kata jin.

"Baik saya jemput Mr lee jeongjun selaku guru dari yonsei university untuk memberi penerangan"

Kata Mrs Song.

"Sejak bila university kita ada nama seam jeongjun. Seam baru maybe "

Soal jaehyun kepada baekjin. Baekjin hanya mengangkat bahu. Baekjin memandang minji yang sedang dengar penerangan yang di beri oleh Mr lee.

"Kenapa kau tak balas mesej aku?. Aku call pon tak angkat. Kau tukar nombor telefone ke"

Bertubi-tubi soalan yang di tanya oleh baekjin.

"Diam ah"

Kata minji kembali memandang hadapan. Jungkook memandang wajah minji dan dia lihat yang minji kurang selesa dengan lelaki bernama baekjin.

Jungkook berjalan perlahan-lahan ke arah minji dan dia tarik tangan minji untuk duduk bersamanya.

"Kau ada team kau duduk la dengan team kau"

Kata jungkook kepada minji. Minji menjeling jungkook. Tetapi dia bersyukur sebenarnya.

"Yelah"

"Baik semua dah faham?. Kamu semua boleh bincang dalam kumpulan. Siapa kalah dalam aktiviti ni kumpulan dia kena masak makan malam"

Kata Mrs lee.

"Team minsoo dengan Ai mesti menang kan"

Bisik jaehyun kepada minji. Minji mengangguk Dan tersenyum. Memang minsoo dan Ai laa yang menang jawabnya mereka bijak menyusun atur dan merangcang strategi.

Mereka semua berbincang dalam kumpulan masing-masing.

Mereka semua bersedia di hadapan pintu masuk maze tersebut.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MISSION : SAVE 7 NAMJA  [BTS]Where stories live. Discover now