Aniden uyandım.Saat çok geçti.Olamaz yine geç kaldım.Çabucak giysilerimi giyip evden çıktım.Yine azar yiyecek tim işten çıkarmasalar iyi.Hemen otobüse binip yola çıktım.Otobüs çok sarsıcıydı.Tıka başa doluydu zaten.Beni de araba tutuyor.Offf ne yapıcam biraz gittikten sonra otobüs durdu.İçimden "niye durdu bu" hay aptal kafam durağa gelmiştik.Otobüs boşaldı.Bende boş bir yere oturdum. Otobüs ten indim.Zaten geldim geleceğim yere.İş yerime geldim.Eyvah ne diyicem ben patrona.İçeri girdim.Gizlice soyunma odasına doğru yol aldım.(iş üniformamı giymek için)Arkamdan biri bana seslendi.
Patron:Huwasaaaa
Hw:E-evet
Patron:Saat kaç haberin varmı?Her gün her gün geç kalıyorsun.Söyle bu gün ki bahanen ne?
Hw:Ş-şey efen...
Sözümü kesip konuşmaya devam etti.
Pt:Yeter konuşma Huwasa çabuk ol giyin önemli bir müşterimiz var.
Hw:t-tamam efendim.
Bir barda çalışıyordum.Bu güne kadar herkes bana asılıyordu.Bu yüzden kendimi koruma yöntemlerinde iyiydim.
Ah yine bu Minhao
Minghao kendini beyenmişin teki..Benim kadar güzel olmadığı için beni kıskanıyor.Aptal kız
Akşam
Uff sabaha kadar çalıştım.Ellerim ağrıyor.Biraz sonra içeriye bir kaç siyah takım elbiseli adamlar geldi.Ben bir adamın belinde silah gördüm.Allah bunlar ne?!!??!
En önden bir masaya geçtiler.Jungkook:Garsooooon
Patron beni gönderdi.Ama ben bu adamlarla konuşmak istemiyorum.Zorlada olsa gittim.
Hw:buyrun ne istersiniz.
Jungkook:SENİ
Hw:Ne diyorsun siz şaka mı
Bir çok adam böyle derdi ama böyle niyetleri yoktu o yüzden şaka anladım
Hw:Ne istediniz?
Junkook:SENİ dedimya
Öfkelenmeye başladım.
Hw:siz benimle dalga mı geçiyorsunuz adam gibi bişey isteyin ben gidiyorum sizin gibi psikopatlarla uğraşamam.
Jungkook:Benimle düzgün konuş!!!
Hw:uff ya seninle ugraşmıyıcam diyip en yakın arkadaşım jennie nin geldiğini gördüm o 3,4 yıllık çalışan ben ise 1 yıllık o yüzden izin yıllık izin aldı.Patronun yanına gittim ve saate baktım.Mesaim bitmişti.
Hw:isim bitti ben gider patron
Patron:seninle yarın görüşücez
Minghao kıs kıs gülüyordu.
Junkook'tan
İlk defa biri böyle davranıyordu.hoşuma da gitmemis değil ee herkes senden korkarsa jungkook hemen jinyoung'u çağırdım.
Jk:jin bana hemen o kızı araştır ve yarın kapının önünde istiyorum.
Jn:peki jungkook hemen
1 saat sonra
Jn:buldum jungkook
Huwasa'dan
Uff dün çok yorgundum hemen uyandım.Giysilerimi giyip evden çıktım.
(Giydiğin)evden çıkıp biraz parkta yürüdüm ve neee!Soobin bu eski sevgilim ondan ayrıldım çünkü çok fazla kız arkadaşı var.Yanindaki kızla sarmaş dolarlardı.
Sen:ığg iğrenç
Diyip ordan ayrıldım.Ve yine eve geldim.Nedense soobin'i öyle görünce için parçalandı.Ah ne diyorum ben huwasa kafayı yedin galiba.Artık kendi kendime de konuşmaya başladım.Uffff
Eve gidip duş aldım ama aynı kıyafetimi giydim.Sonuçta ben zengin şımarık değilim.Biraz uzandım.Ve telefonun çalmasıyla irkildim.Bu jennie'ydi.
Telefon konuşması
Hw:alo
Jennie:bu gün sinirliydin ne oldu selam vermeden gittin.
Hw:boşver sen niye aradın.Bunu sormak için aramadın değil mi?
Jennie:ha şey patron mesai saatini uzattı.Ben senden 2 saat önce çıkıyorum haner veriyim dedim.
Hw:ah bu patron.Tamam hadi bay öptüm.
Jennie:Bende much batty
Telefon konuşmamız sona erdi.Bende cafeye gitmeye karar verdim.Ve yola koyuldum.Bir an boş bir sokağa girdim.Sabah olsa bile yine korku sarmıştı içimi ve birden bi koku aldım her yer karardı.
Jungkook'tan
Sabah geç kalkmıştım.Ve jin bana sesleniyordu.
Jn:hyung(yazınca bi garip oldum)kız dışarda
Jk:tamam
Az sonra dışarı gittiğimde kız yerde baygın yatıyordu.İşte şimdi kurtulamazsın suratına su dökün
X:tamam
Huwasa'dan
Aniden uyandım ama ne karşımda bardaki o adam vardı.
Hw:niye beni buraya getirdiniz.ne isim var benim.
Jk:dur ya kal biraz odaya götürün
Hw:ne hayır ne yapıyorsun sen
Beni odaya götürdüler ve kilitlediler.
Hw:heyy bırakın beni ben size bir şey yapmadım lütfenn
Bölüm buraya kadar o kadar bakıyorsunuz bir oylamıyorsunuz
+20 oy bundan sonra böyle hadi bays