baiatul a rămas surprins. și-a ridicat capul uitându-se prin clasa mai apoi lăsându-și iar capul în jos spre bucata de hartie. de unde știa persoana aceea că el a aruncat biletul. era singur în clasa. nu avea cine să îl vadă. l-a împăturit și l-a bagat în buzunar.
toată ziua s-a gândit la acel bilet. nu se mai putea concentra la ore. deloc. ziua a trecut cam greu. dar măcar a trecut. baiatul a ieșit repede din școală îndreptându-se spre casă. spre surprinderea lui nici acasa nu se putea concentra pe nimic.
brunetul s-a trezit cu gândul că va găsi un alt bilet. era curios ce va fi scris pe el de data asta. s-a ridicat fin pat și-a indreptat spre scaunul unde erau așezați pantalonii sai. i-a luat și a băgat mâna în buzunar luând mica bucată de hartie. a privit-o câteva secunde după care a zâmbit. a deschis sertarul biroului și l-a aruncat acolo după care s-a îndreptat spre baie.
ajuns în faţa școlii a inspirat adânc și a intrat. s-a îndreptat nerăbdător spre clasa sa. ajuns la banca sa a văzut din nou o bucată de hârtie, luând-o de pe scaun.
"mă bucur ca nu ai aruncat și biletul asta!:)"
taehyung zâmbi la citirea biletului pe care mai apoi l-a băgat în buzunar. a zâmbit mult azi. chestie ce nu mai făcuse de ceva timp. ajuns acasa a pus și acest bilet în sertar.
și din nou. când acesta a intrat în clasă a găsit un bilet. îl făcea să se simtă bine într-un fel.
"arăți așa de drăguţ când zâmbești!fă-o mai des ;)"
brunetul și-a etalat zâmbetul în formă de cutiuţă care topea inima oricui. baiatul se gândi că era cineva din clasa lui. dar în aceasta nu erau multe fete. și felul în care erau scrise mesajele l-au făcut să-și dea seama că era un baiat acela care îi lasa bilete.
băietul a continuat să primească bilete în fiecare zi. îl făceau fericit. cineva îl aprecia. dar era puţin ciudat să nu știe cine e. așa că la sfârșitul săptămânii, înainte să plece acasa a luat o mică bucată de hartie și a început să scrie pe ea.
"cine ești?"