3.

21 3 0
                                    




brunetul era foarte curios și știa că băiatul îi va lăsa alt bilet așa că il va putea citi pe cel lăsat de el. acum era și mai curios de răspunsul pe care acesta il va da.

weekendul a trecut greu. cel puţin din punctul de vedere al lui taehyung. secundele păreau minute, minutele păreau ore , orele păreau zile și tot așa. baiatul era extrem de curios si entuziasmat de biletul pe care îl va găsi pe banca sa luni.

"oare o să-mi spună cine e? oare îl cunosc? oare arată bine?" acestea erau întrebările la care brunetul se gândea încontinu.

soneria telefonului îl face pe băiat să iasă din toate gândurile sale. se îndreaptă către măsuţa mică de sticla din sufragerie. ajungând lângă ea își ridică telefonul. pe ecran apărea numele prietenului cel mai bun. nu a mai ezitat și a răspuns.

"jimin-shi?"

"yaah! ţi-am zis să nu îmi mai spui așa!" vorbește baiatul puţin iritat

"ok" chicotește brunetul

"noi nu am mai ieșit de ceva timp în oraș. îți petreci timpul doar în casa. haide să ieșim! tu chiar ai nevoie."

"umm.....jimin.. nu știu ce să zic. nu prea am chef-"

"yah! termină odată! ieșim! ne vedem în parcul de lângă școala peste 1 oră." îl intrerupe blondul

"off. ok. ieșim." ofteaza tae încet

jimin nu a mai spus nimic doar a închis apelul telefonic. taehyung nu voia să iasă dar blondul avea dreptate. baiatul petrecea prea mult timp în casă și pe blond îl vedea doar la școala. cu aceste gânduri baiatul se îndreaptă spre baie pentru a se pregăti.

peste o oră baiatul era în parc așteptându-și prietenul. și ca de obicei întârzia. brunetul și-a scos telefonul din buzunar deblocândul imediat. știa că o să mai aibă de așteptat așa ca nu a vrut să se plictisească.

cum spuneam. baiatul a așteptat mult. la un moment dat telefonul i-a zburat din mână. mai bine zis cineva il luase din mână. băiatul s-a ridicat repede pentru a înfrunta persoana care i-a luat telefonul. dar a dat de un blond pitic care îl privea cu ochii mari. imediat baiatul s-a calmat. blondul i-a înmânat zâmbind telefonul lui taehyung.

"jimin, nu mai face asta!" spune brunetul băgându-și telefonul înapoi în buzunar

"ok ok." spune băiatul legănându-se în față și în spate

când brunetul și-a îndreptat din nou privirea spre jimin acesta i-a sărit în brațe. și-a pus picioarele în jurul taliei sale și s-a lipit de baiat ca un koala. acesta a fost puţin șocat de acţiunile prietenului său dar și-a revenit repede îmbrăţișândul la rândul său pe blond.

"mi-ai lipsit mult gigantule.." spune jimin afundându-și nasul în tricoul baiatului

"și tu piticanie!" spune brunetul strângândul și mai tare în brațe

𝐧𝐨𝐭𝐞𝐬[𝐭𝐚𝐞𝐠𝐠𝐮𝐤]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum