~YAZARINIZ~
Bazılarınız hikayenin adının neden zombiler ülkesi olduğunu merak ede bilir.Bunun sebebini gelecek bölümlerde anlayacaksınız....Jimin bts üyelerinin yanına gitti.(Arkadaşlar şimdilik BTS yok.Sadece üyelerin adını teker teker yazmağa üşeniyorum.)
Sen de Blackpink üyelerinin yanına gittin.(blackpinkte şimdilik yok.Neden blackpink yazma sebebini bence anladınız.Bts ile aynı sebep)
Jisoo:Kız seni çok özledim.
Jennie&Lisa:BİZDEEEE.
Kızların sesine herkes size baktı.Bts üyeleri de.
Sen:Kızlar bende sizi özledim ama biraz yavaş.Kulaklarım patladı.
Siz sarılırsınız.
Bts üyeleri yanınıza gelir.
Jimin:Merhaba.
Jisoo&Jennie&Lisa:Merhaba?
Sen:Merhaba Jimin:)
Jiminden başka üyeler ve kızlar aynı anda:SİZ TANIŞIYORMUSUNUZ?
Jimin ve sen:Maşallah ne az bağırdınız.Duyamadık sizi.
Sen:Kızım ne bağırıyorsunuzya.
Jimin:Hyunglar,siz ne bağırıyorsunuz?
Jisoo:Sorumuza cevap alamadık.
Jin:Evet
Jimin&sen:Evet tanışıyoruz.Hatta aynı evde kalıyoruz.
Jisoo:Ne?
Jin:Ne?
Sen:Jin sen acaba neden Jisoonun dediklerini tekrarlıyorsun?(kaşlarını çatarak).
Jin:Ha-a ş-şey ben mi.
Jimin:Gerçekten ya,Jin?
Jin:Ammada uğraştınız yaa.
Sonra öğretmen gelir:Çocuklar sınıfa.
Siz:TAMAM ÖĞRETMENİM.
öğretmen kulaklarını ovuştura ovuştura gitti.
Siz sınıfa geçtiniz.
Sen okulunu değiştirdiğin için bu okuldaki ilk günündü.
Öğretmen derse başlar.
Sonra öğretmen:Gel kızım.
Sen sınıfa girdin ve gördüklerin karşısında şok oldun.Bütün herkes burdaydı.Yani BTS ve BLACKPİNK üyeleri.
Senin yüzünde ister istemez gülücük oluşur.Jimine bakarsın.O sana bakarak gülümser.
Öğretmen:Hadi kendini tanıt kızım.
Sen:Adım Rose.Bu okula yeni geldim.Şarkı okumağı ve dans etmeği çok seviyorum.Beş dilde biliyorum:Korece,Azerbaycanca,Türkce,biraz çince,Ve ingilizce.
Herkes sana hayranlıkla bakar.Özelliklede Jimin.
Öğretmen:Harikasın Rose.Şimdi sana bi yer seçelim.Nereye geçmek istersin?
Sen jiminle oturmak istiyoedun amam utanıyordun.Onun için:Bilmem siz diyin.
Öğretmen:O zaman Jiminin yanına geç.İtirazın yok dimi?
Sen sevinçten az daha ölecektin.Ve hemen:Tabiiki geçerim.
Sen Jiminin yanına geçtin.Jiminde sevinçle sana bakıyordu.
Jimin:Yeniden merhaba.
Sen:M-merhaba
Siz birbirinize bakarak güldünüz.
Ders başĺadı.Öğretmen:Bu sorunu kim çözer?Sen hemen kalkarsın.
Öğretmen:Gel bakalım.
Jimin sana hayran hayran bakıyordu.
Sen 1 dakika içinde sorunu çözdün. Herkes sana aferin diyordu.Bu zaman bir kadın içeri girdi.Öğretmenden izin alıp içeri geçti ve sözüne başladı:
Merhaba,Adım Youra.Müzik öğretmeniyim.Bana bu okulda ne kadar güzel sesli insan olduğunu sayma görevi verildi.
Sonra yeniden:Kim güzel sese sahip?
Hiç kimse el kaldırmadı.Bunu gören öğretmen sana seslendi:Rose,Sen dansı sevdiğini söyledin.O zaman müziğide seviyorsundur.Sesin nasıl?
Sen:Aslında fena değil.
Öğretmen:O zaman bi şarkı söyle.
Sen utanıyordun.Bunu anlayan öğretmen:Utanmaya gerek yok kızım.
Sen "첫눈 저럼 너에 나가"Şarkısını okursun.Herkes ayağa kalkar ve seni alkışlamağa başlar.Müzik öğretmeni ve diğer öğretmenin şok içerisinde seni alkışlar.
Sen jimine bakarsın.
Jimin hayranlıkla sana bakarak seni alkışlar.
Jimin*içten*Allahım(jimin ne ara müslüman oldu amk🤣)bu kızdan neden bu kadar etkileniyorum?
Sen Jimine bakınca senin gözlerinin parladığını hiss edersin.
İç sesin:Kızım sen Jimine abayı yakmışsın hahahaha😅(içsese bak be🤣)
Sen:Sus iç ses .Hem sen ne tür konuşuyorsun benimle??
İçses:Ayyy sanki aşık değil.Senin kendi gözlerinden haberin var mı?Az daha parlasa her yeri yakacaksın.
Sen:Ayyy,sanki sen fazla biliyorsun...
Evet arkadaşlar bu günlük bu kadar,lütfen okuyup geçmeyin.Yorum yapın ve oy verin.Seviliyorsunuz❤