A banános tej

118 6 2
                                    

Reggel ritka fáradtan ébredtem, mert éjjel hajnalig játszottunk. Jó volt, csak nagyon keveset aludtam. Lassan felnyitva szemeim, egy fáradt sóhaj után kikelek ágyamból. Felültem és nyammogtam párat, megsúroltam a szemem és beléptem cuki nyuszis papucsomba. Ahogy ránéztem lábbelimre, a nyusziról valamiért Jungkook aranyos mosolya ugrott be.

Lassan csoszogtam a konyhába, hogy kivételesen ma egy műzlivel kezdjem a napot. A polcról lábujjhegyre állva próbáltam meg elérni a műzliszacsit, mert nem rendelkezem túl nagy magassággal. Miután sikerült valahogy lehalásznom az étkem. Indultam a hüttőhöz, de azzal a szomorú ténnyel kellett szembe nézzek, hogy a tegnap éjjel az összeset beleraktam a kávémba, amire szükségem volt ha Jungkook nem szeretett volna pár percen belül egy horkoló Jiuval beszélgetni. Ezért gyorsan magamra kaptam egy fekete cicagatyát és egy hosszú, túlméretezett pólót, így legalább nem nézek ki úgy mint egy csöves, de ha haza érek akkor is kényelmes legyen.  Fel ráncigáaltam a lábamra a fekete Converse-m és elindultam tejért. Út közben kicsit elkalandoztak a gondolataim. Ám ez nem tarthatott sokáig, ugyanis pár perc múlva telefonom pittyegésére kaptam fel a fejem és ki mástól is érkezhetett volna, ha nem Jungkook-tól.

Kook😁: Jó reggelt! Van kedved játszani? 😁

Én: Szívesen játszanék csak elkellet szaladjak tejért a boltba.😭

Kook😁: Kár... De a tej az mindig jó. Nekem a személyes kedvencem a banános tej. 😍

Én: Banános tej?🤨

Kook😁: Igen. Próbáld ki! Nagyon fini, hidd el megéri.

Én: Oké. Egyszer élünk🤷

Betérve az üzletbe miután köszöntem az idős kasszás néninek, a tejek felé vettem az irányt. Lekaptam egy egyszerű mindennapi tejet és Jungkook ajánlására egy banánosat is.

Hazaérve az üzletből most először én írtam rá Jungkook-ra, hogy van-e kedve játszani - persze csak miután megetettem Bomit.- Nem kellett csalódnak Kook-ban, mert pár pillanat múlva jelzett is a telefonom, hogy igen van kedve, ezért gyorsan indítottam is felszerelésem, hogy minél gyorsabban tudjunk játszani.

Egy darabig játszottunk, amit én kellett megszakítanak, mert egyetlen kiskutyám kiverte nekem jogosan a hisztit, hogy nem foglalkozok vele. Miután megetettem és játszottam vele, fáradtan feküdt vissza fekhelyére. Pár perc múlva Kook hívott Facebookon. Gyorsan felvettem, nehogy lerakja, bár ez nem lenne jellemző Jungkook-ra. Pár pillanat múlva újra láthattam Jungkook vigyorgó képét.

- Hello! - szólt bele a készülékbe ahogy felvettem.

- Szia! Miért hívtál? - kérdeztem, mert nem szoktunk csak úgy videochatelni.

- Miért nem hívhatlak fel csak úgy? - kérdezte megjátszott sértődöttséggel.

- Ja, tényleg én kérek elnézést. - válaszoltam nevetve.

- Milyen volt a banános tej?

- Ja, a banános tej! El is felejtettem.- jutott eszembe.

- Nem baj így legalább láthatom az első reakciód.

- Oké. - mondtam vállrántva. Majd a hűtőszekrény felé vettem az irányt, hogy előkeressem a tejet. Pár perc kotorászás után, meg is találtam a keresett innivalót.

- Megvan! - mondtam egy sóhajtás közepedte, mert elég megterhelő munka volt.

- Na végre! Azt hittem soha nem találod meg. - mondta, amit én csak egy szemforgatással díjjaztam.

- Na...- mondtam mielőtt beleittam volna a lötyibe. Ahogy az első korty lecsúszott a torkomon, meglepődtem. Wow, van ízlése.- Hmmm... Ez jó! - jelentettem ki miután ittam pár kortyot.

- Na ugye? Tudtam, hogy ízleni fog. Én is mindig ezzel kezdem a reggeleimet. - vigyorgott a kamerába. - Miért kék a hajad? - váltott hirtelen témát.

- Mert megtetszett. Illett a fekete hajamhoz, úgyhogy csináltam bele kék csíkokat. -montam vállrántva.

- Én is gondolkodtam rajta, hogy kipróbálok egy új hajszínt. - mondta elgondolkodna.

- Igen? És milyen színt? - tudakoltam kíváncsian.

-  Még nem tudom. -mondta vállrántva.

- Akkor majd ha megvan szólj. - kértem

- Mindenképpen. - válaszolta bólogatva.

- Na jó... Én kell menjek, meg kell sétáltassam a kutyusom. Majd mé....

- Van kutyád? - szakított félbe Jungkook.

- Még nem mondtam? Egy éve örökbe fogadtam egy kutyát, Bomit, úgyhogy videójátékozáson kívül vele töltöm minden szabad időm. - magyaráztam. Meglepődtem, hogy még nem említettem neki, hogy egy kiskutya gazdája vagyok. - Na de mostmár tényleg mennem kell, nem szeretném, hogy a szőnyegre végezze a dolgát. Szia! - köszöntem el.

Sziaaaaa...- mondta ő is majd megszakította a hívást.

Miután leraktuk a hívást gyorsan megsétáltattam Bomit, majd egy finom vacsora után, bezuhantam az ágyamba.

Ma este valamiért nem voltam képes aludni. Csak forgolódtam össze-vissza de egyszerűen sehogy nem ment. Általában ilyenkor gondolkodni szoktam ezért most is ezt tettem.

Gondolataim lehet tudatosan - lehet nem - Jungkook irányába terelődtek. Annyira furcsa volt nekem, hogy ennyire gyorsan közel engedtem magamhoz, de így hozta a sors és az a helyzet, hogy örültem neki. Különlegesnek éreztem magam, hogy egy ilyen helyes, aranyos, kedves fiúval beszélhetek minden nap. De valahol mélyen még mindig volt bennem egy kis kétség, hogy mégiscsak egy idegennel osztottam meg a problémáim és titkaim, de lehet csak én vagyok paranoiás. Mindenesetre örültem neki, hogy van egy ilyen jó barátom. Bárcsak egyszer találkozhatnánk....

Ez csak egy töltelék rész, de reméljük tetszett. Hamarosan jön a következő addig is Pusziii galambok💖

Valóság, vagy csak virtuális? (Jungkook ff.)Where stories live. Discover now