Taehyungun ağzından
Aptal kız ben o üşümesin diye demiştim alt tarafı.Gidip baksam yanlış anlar mı. En iyisi bakmak.Yerimde doğrulup onu kontrol etmeye gittim donuyor olmalıydı.Arabaya gittiğimde uyuyordu soğuktan buz kesmişti yavaşça onu kucağıma aldım.
Tae: Uyuyorken tüy gibisin bak sen sessizken ne kadar güzel.
Onu çadıra yatırdım ilk defa bir kadınla bu kadar yakındım garipti doğrusu iç geçirerek:
Tae: Ah tanrım bütün gün onu izleyebilirim.
Ne ne dedim ben az önce saçmalama taehyung o senin baş düşmanın. Ama yalan yok hayatımda gördüğüm en güzel kızdı. Ayrıca ban sesini yükselten de tek kızdı kalbimdeki bu tuhaf şey de ne?
JİSOO
Jisoo: Ah başım. Bu ne? Nerdeyim ben ? Hayır yaaa hayır ırz düşmanı. Bağırışlarıma Tae uyanmıştı.
Tae: Nolyıor be! Bir hışımla kalktı. Göğsüne burmaya ve ağlamaya başladım.
Jisoo: Ben sana naptım sen beni kullandın.
Evet ama dün gece böyle demiyordun demeye başladı. Ben daha çok ağlıyordum.
Tae: Tamam ağlama şakaydı sadece üşüdüğünü gördüm ve seni buraya taşıdım ayrıca sırtımı bile döndüm.
Jisoo: Gerçekten mi? Sorma şeklim tatlı gelmiş olcak ki gülümseyerek cevap verdi. İçime su serpilmişti. Çok korkmuştum. Sevmediğim bir adamla hem de rızam olmadan iğrenç.
Jisoo: Hadi toplanalım Jennie beni geberticek.
Tae: tamamdır hadi bakalım. Arabaya bindik çok uykum vardı bu yüzden o kullanıyırdu beni eve bıraktı ve o yürüyeceğini söyledi. Koşa koşa odama çıktım. Uyandığımda öğlen olmuştu telefonumda cevapsız aramalar sonra geri dönerim dedim. Ve yemek hazırlamaya indim. Birden kapıda Jimin belirdi.
Jisoo: Ah şekerparem sen misin?
Jimin: Jisoo beni erkek olarak görüyor musun? Biraz şaşırdım.
Jisoo: Tabiki kız değilsin sonuçta ya.gülerek cevap verdi.
Jimin: Öyle değil ben ben seni uzun zamandır seviyorum. Ağzından kelimeler öylece dökülüverdi.
Jisoo: Jimin sen neler diyorsun ben seni Rosenne'den ayırmıyorum aynı ama seni çok seviyorum.
Jimin: Sevdiğin bir var dimi? Hatta kim o yeni gelen çocuk.
Jisoo: jimin saçmalama yok kimse. Hışımla ben ona gösteririm diyerek gitti.