16

5 0 0
                                    

Love, a universal feeling that explains affect in an objective way, it's complicated to try to define all those emotions in a single word; it's difficult to find the correct expression which defines the feeling of pleasure that someone causes on you; from his gaze, his scent, his voice, how he sees life, and a longer list than the universe. You know that somebody is the correct individual when you feel complete and accompanied, you feel a fascination while kissing his lips, you feel melodies when you see him, you can compose symphonies and even travel to the universe through his eyes, you lose yourself in a split second, I would dare to say faster than light speed. Sometimes I want to think that it is fate or just a chance; that time accommodated us in a perfect temporal space; consider it this way, our life is captured on a piece paper sheet and ink is our guide; So many possibilities to represent a figure, to write some words, or artworks to trace. We end up connected in one piece; we end up connected on the same canvas.
You are my beloved serendipity, my sudden discovery, would it be selfish from me to hate those atoms delimiting our bodies? Finding such a peculiar eccentricity is not easy to detect at all. My definition of love is diverse as that of others, but it is exclusive to you. I would never forgive myself if I lose you; you make me feel full of empty existential causes every time I am not close to you, I feel incomplete with your total absence, I regret making you walk barefoot on sharp glasses.

Amor, un sentimiento universal que explica el afecto de un individuo o a otro de una manera objetiva, es complicado tratar de definir todas aquellas emociones en una sola palabra; es difícil buscar la expresión correcta para idealizar el sentimiento de placer que te provoca una persona; desde su mirada, su aroma, su voz, su manera de ver la vida, y una lista más extensa que el universo. Sabes que es aquel individuo correcto cuando te sientes completo y acompañado, sientes una fascinación al besar sus labios, sientes melodías al verlo, puedes componer sinfonías e incluso viajar al universo a través de sus ojos, te pierdes en un fragmento de segundo, me atrevería a decir que más rápido que la luz. A veces quiero pensar que es destino o casualidad; que el tiempo nos acomodó en un espacio temporal perfecto; considéralo de esta forma, nuestra vida se plasma en una hoja de papel y la tinta nuestra guía; tantas posibilidades de representar una figura, de escribir unas palabras, u obras por trazar. Acabamos conectados en una sola pieza; acabamos expresados en un mismo lienzo. Eres mi dilecta serendipia, mi hallazgo repentino, ¿sería egoísta de mi parte odiar a aquellos átomos que delimitan nuestros cuerpos?. Encontrar una excentricidad tan peculiar no es fácil de detectar en absoluto. Mi definición para el amor es diversa como la de los demás, pero es exclusiva para ti. Nunca me perdonaría si te pierdo; causas vacíos existenciales cada que no te tengo cerca, me siento incompleta con tu total ausencia, lamento hacerte caminar descalzo sobre vidrios afilados.

Palabras escritas por sensaciones y  sollozosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora