Buna!eu sunt Y/N .Sunt o fata normala din Coreea de Sud .Idolul meu este Jay Park .BFF ul meu e inebunita dupa o trupa ..BAN-...nu mai sti cu.AAAAA...da,BTS! Eu urasc acea trupa !!!
Numele prietenei mele este Y/F/N.Are 22 de ani,fiind cu 2 ani mai mare decat mine .Porecla ei este EommaJin .Eu consider ca era de ajuns "Eomma",ar ea nu,EommaJin!!!URASC TRUPA EIII!!!!
Din fericire am si un iubit.Numele lui este Chen(din barbie ,mmmoooor).Este cu 4 ani mai mare decat mine.Are 1,93,iar eu doar 1,55.Sunt minion pe langa el .
Eu si Y/F/N suntem a XII a ,iar chem este anul 3 la facultatea de langa liceul nostru .Y/F/N este cu mine in clasa deoarece a fost data ciu 2 ani mai tarziu la gradinita ,asfel ajungand cu mine in clasa.am fost foarte norocoasa ca am intalnit o .
*real time*
E dimineata ,iar eu si Y/F/N trebuie sa mergem la liceu .Peste 3 saptamani avem bacul.
Ajunse la liceu ,ne punem in banci si incepem sa invatam.Avand in vedere ca profesorii si au terminat de predat materiile ,venim la scoala sa invatam ,aastfel profii asigurandu se ca invatam.
Venise pauza,YEEEY!!De 4 luni stau cu nasul in carti si in acelasi timp distrandu ma .Il observ pe Chen venind cu un barbat in spatele sau.
Ch(chen):Y/N ,el este domnul Bang !Domnul spunea ca vrea sa te ia la agentia sa pentru a deveni o stea in K-POP!!!
Y/N:Sunt de acord!Din nefericire ,trebuie sa asteptati 3 saptamani ,dupa ce dau bacul!
Bg(Bang):Domnisoara ,inteleg c trebuie sa inveti pentru bac ,dar daca azi la ora 18:30 nu esti la agentia BIG HIT,va pierdeti sansa !
Y/N:Am inteles!
Bg:La revedere !Sper ca te voi veea la agentie !
Eu fac o plecaciune in semn de respect si dupa Chen ma saruta s auzim clopotelul.Nu apuca sa mai zica ceva ca il vad fugind pe coridor ,eu ramanand pe ganduri.
Orele au trecut foarte greu,iar Chen nu a mai venit la mine .Sincera sa fiu ,cred ca ma inseala,dar pentru omuletul din burta mea nu fac scandal ,DEOCAMDATA!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HE HE
BUNAAA!!!AM FACUT INCA O CARTE SI VOI JONGLA CU ASTA SI CU "FANTOMA LUI GOLDEN MAKNAE".
SCUZE PENTRU GRESELI
PUUUS
Y/N=YOUR NAME
Y/F/N=YOUR FRIEND NAME
CITEȘTI
NAM-,CUM?
FanfictionIn aceasta poveste va fi vorba despre o fata simpla din Coreea căreia i se schimba radical viata